لوگو فوتر تاپ گلد
Previous slide
Next slide

چند قدم تا قبرس شمالی فاصله دارید؟

قبرس از کشورهایی است که ایرانیان زیادی به دنبال مهاجرت به آن هستند. یکی از بهترین و ساده ترین روش های مهاجرت به قبرس شمالی، سرمایه گذاری در بازار املاک این کشور است و با خرید ملک در قبرس شمالی امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور وجود دارد و برای خرید ملک امکان دریافت وام را هم دارید. اما مهمترین نکته در این مسیر یک مشاوره صحیح و آشنایی دقیق و اصولی با محل سرمایه گذاری درست، میزان و زمان آن می باشد. مشاورین خبره مجموعه ما آماده پاسخگویی و مشاوره دقیق در این مورد هستند.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
آیکن قیمت مناسب

قیمت مناسب

آیکن چشم انداز زیبا

چشم انداز زیبا

آیکن فرصت های سرمایه گذاری

فرصت های سرمایه گذاری

یکی از بزرگترین مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی قیمت آن است. در مقایسه با آلمان، اتریش و سوئیس، قیمت املاک در قبرس شمالی به طور قابل توجهی پایین تر است. شما می توانید یک ویلا یا آپارتمان در نزدیکی ساحل با کسری از قیمتی که در آلمان، اتریش یا سوئیس می پردازید خریداری کنید.

قبرس شمالی مکانی با چشم انداز زیبا و آب و هوای مطبوع است. سواحل خیره کننده و دریا شفاف است. در صورت خرید ملک در قبرس شمالی، می توانید در تمام طول سال از آب و هوای گرم و مناظر زیبا لذت ببرید.

قبرس شمالی یک بازار نوظهور برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. دولت انگیزه های زیادی برای جذب سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است. اگر در ملکی در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنید، می توانید از بازده بالا و پتانسیل رشد بلندمدت بهره مند شوید.

اگر به فکر خرید ملک هستید، قبرس شمالی انتخاب شما می تواند باشد. قیمت های پایین تر، مزایای مالیاتی، مناظر زیبا و هزینه کمتر زندگی، آن را به مقصدی جذاب برای خریداران ملک تبدیل کرده است. علاوه بر این، قبرس شمالی پتانسیل سرمایه گذاری عالی را ارائه می دهد.

اما در کنار این مزایا، باید با دقت و مشاوره صحیح انتخاب درستی انجام دهید تا نتیجه دلخواه را بدست آورید. مشاورین مجموعه ما با سال ها تجربه کنار شما هستند.

پروژه های موفق ما

درخواست مشاوره مهاجرتی و سرمایه گذاری

مرحله 1 از 7

هدف شما از سفر به قبرس شمالی(Required)

با مجموعه تاپ گلد بیشتر آشنا شوید

0 +
افتخارات
0 +
پروژه ها
0 +
خدمات
0 +
مشتریان
کاور ویدیو
نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو

ویدئو معرفی خدمات تاپ گلد

قبرس جنوبی

قبرس شمالی و جنوبی چه فرقی با هم دارند؟

قبرس شمالی

قبرس جنوبی

دسترسی به حمل و نقل

قبرس جنوبی بخشی از اتحادیه اروپا است، اما در منطقه شینگن نیست. بنابراین اتباع خارجی می توانند با صدور ویزای الکترونیکی قبرس جنوبی وارد کشور شوند. یک فرودگاه بین المللی لارناکا در قبرس جنوبی وجود دارد - در تابستان علاوه بر پروازهای منظم، پروازهای چارتر مستقیم از کشورهای اروپایی نیز سازماندهی می شود.

اجازه اقامت با سرمایه گذاری

در جنوب، تنها با خرید یک ساختمان مسکونی جدید به ارزش حداقل 500 هزار یورو، می توانید مجوز اقامت برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دریافت کنید.

شرایط تحصیل

تحصیل در دانشگاه های هر دو بخش قبرس در سراسر جهان ارزشمند است. سیستم آموزشی بریتانیا در اینجا کار می کند: لیسانس - فوق لیسانس - دکترا. در اکثر دانشگاه ها تدریس به زبان انگلیسی انجام می شود که بدون شک باعث محبوبیت بیشتر آنها در بین دانشجویان خارجی می شود.

قبرس شمالی

دسترسی به حمل و نقل

برای بازدید از قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارید. پس از ورود، گردشگران یک مهر ورود دریافت می کنند (گاهی اوقات در گذرنامه قرار می گیرد، اما اغلب در یک جزوه تکمیل شده جداگانه). فرودگاه ارکان در قلمرو قبرس شمالی فعالیت می کند. از آنجایی که این کشور تا حدی به رسمیت شناخته شده است، تنها از طریق انتقال در ترکیه با هواپیما یا کشتی به جزیره می توان به آن رسید.

اجازه اقامت با سرمایه گذاری

در بخش شمالی، هنگام خرید املاک و مستغلات با هر مبلغی می توانید برای اجازه اقامت اقدام کنید.

شرایط تحصیل

8 دانشگاه در قبرس جنوبی و 12 دانشگاه در قبرس شمالی وجود دارد، بنابراین قبرس شمالی به عنوان مقصدی برای تحصیلات عالی محبوبیت بیشتری دارد. پس از دریافت دیپلم در دانشگاه های قبرس، فارغ التحصیلان چشم انداز خوبی برای یافتن شغل در اروپا دارند.

تیم ما

یک تیم حرفه ای تا آخر مسیر پشت شماست

سیامک معصومی

مهندس سیامک معصومی

مدیر عامل هلدینگ تاپ گلد امپایر استیت قبرس شمالی

وحید واحدیان

آقای مهندس وحید واحدیان

مدیر فروش هلدینگ تاپ گلد امپایر استیت قبرس شمالی