لوگو فوتر تاپ گلد

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

فهرست مطالب

سرمایه گذاری در قبرس شمالی راهی مطمئن و مؤثر برای به جریان انداختن سرمایه شما و ایجاد ثروت بالقوه می باشد. سرمایه گذاری درست و آگاهانه، باعث می شود پول شما از تورم پیشی بگیرد. در اصل، سرمایه‌گذاری ابزار قدرتمندی برای تضمین آینده‌ی شاد و روشن برای شما و افراد خانواده شما می باشد.

قبرس شمالی به لطف موقعیت جغرافیایی مناسب و بکر، و برخورداری از ویژگی‌های زیبا و منحصر به فرد، کشوری جذاب و پر بازده برای سرمایه گذاران می باشد. قبرس شمالی به عنوان سومین و یکی از زیباترین جزایر دریای مدیترانه، در بخش املاک و سرمایه گذاری نیز متمایز و بسیار پرطرفدار است. سرمایه گذاری در قبرس شمالی برای همه مردم دنیا امکان پذیر می باشد. از آنجا که قبرس شمالی کشوری مهاجر پذیر و مورد توجه گردشگران و مسافران خارجی از سرتاسر دنیا می باشد. سرمایه گذاران می‌توانند در زمینه‌هایی مانند ساخت و مشارکت در ساخت و ساز سرمایه گذاری کنند. از آنجا که اقتصاد قبرس شمالی بسیار پویا و در حال رشد است، فرصت‌های متنوع و جذابی را در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار می دهد. علاوه بر سود سرمایه گذاری مناسب به سرمایه گذاران اقامت قبرس شمالی اعطا می‌شود. حوزه مسکن قبرس شمالی به لطف فرصت‌های سرمایه گذاری در قبرس شمالی، معمولا پر رونق و پویا است. قبرس شمالی کشوری امن با نرخ جرم و جنایت بسیار کم، است. سرمایه گذاران، مجاز به دریافت وام برای مسکن هستند و منعی برای گرفتن وام وجود ندارد نرخ سود این وام ها معمولا ده درصد می باشد.

محله ای قدیمی در قبرس شمالی

کسانی که زندگی شبانه را دوست دارند دیسکوها، بارها و کازینوهای قبرس شمالی مکان‌های جذابی برای گذران وقت و تفریح آنها است، این امکانات بیشتر در فاماگوستا و گیرنه واقع شده‌اند. سرمایه گذاری در قبرس شمالی در مدت زمان کوتاهی سودآور است. طی سه سال گذشته در این کشور قیمت خانه‌ها بیش از پنجاه درصد افزایش یافته است. این کشور کسانی را که مایل به سرمایه گذاری در قبرس شمالی هستند را جذب می‌کند تا هر چه بیشتر به رونق و پیشرفت اقتصاد خود کمک کند. به منظور خرید ملک در قبرس شمالی، بهتر است از مشاوران حرفه‌ای املاک و مستغلات تاپ گلد امپایر پشتیبانی دریافت کرده و سرمایه گذاری صحیح را در مکان مناسب انجام دهید. شرایط سرمایه گذاری در قبرس را می‌توان شرایط خوبی تلقی کرد اما سرمایه گذاری در قبرس شمالی تنها برای افرادی که از لحاظ مالی بسیار غنی‌اند مناسب می‌باشد و این جزو مزایای سرمایه گذاری برای این افراد است. همچنین سرمایه گذاری در قبرس شمالی این پتانسیل رادارد که پس از گذشت حدود پنج سال به دوبرابر مبلغ اولیه تبدیل شود. یکی دیگر از مزایای خرید و فروش ملک در کشور قبرس شمالی معامله به پوند انگلستان می باشد که این کار سرمایه گذاران خارجی را به خرید ملک ترغیب می کند، زیرا به همراه رشد ارزش ملک، ارز پوند نیز ارزش افزوده خوبی را به همراه دارد که این باعث رشد چند برابری سرمایه برای خریداران میگردد. سرمایه گذاری در قبرس شمالی زمانی موفق خواهد بود که با اگاهی کامل از شرایط صورت گیرد.

نمایی از ساحل در قبرس شمالی

قانون جدیدی که برای سرمایه گذاران در قبرس شمالی به تصویب رسیده عبارت است از اینکه; یک فرد خارجی که در قبرس شمالی برای خود ملکی را خریداری کند، می‌تواند برای اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک اقدام نماید. البته باید در نظر داشت که خریدار باید مبلغ 30 هزار یورو (تمکن مالی) در حساب شخصی خود نزد بانک های قبرسی به مدت شش ماه بلوکه کند که یکی از شروط دریافت اقامت بعد از خرید ملک می باشد.

در نظر داشته باشید، چنانچه بخواهید از طریق خرید ملک در قبرس شمالی برای تمام اعضا خانواده خود اقامت بگیرید، متناسب با تعداد اعضای خانواده واحدتون باید اتاق داشته باشد. طبق قانون پلیس مهاجرت کشور قبرس شمالی اطلاعات زیر در این باره به شما ارائه داده میشود:

  • چنانچه شما مجرد باشید و یا زوج و یا خانواده که فرزند یا فرزندان زیر 18 سال داشته باشید میتونید با خرید واحد سوئیت اقامت دریافت کنید.
  • چنانچه دارای یک فرزند بالای 18سال باشید حتما باید واحد شما دو خوابه باشد یعنی یک خواب برای پدر و مادر و یک خواب برای فرزند بالای 18 سال
  • چنانچه دو فرزند بالای 18 سال داشته باشید که هر دو پسر و یا هر دو دختر باشند ، باز هم میتونید با خرید واحد دو خوابه اقامت خانوادگی دریافت کنید یعنی یک اتاق برای پدر و مادر و یک خواب برای 2 فرزند بالای 18سال که همجنس هستند
  • چنانچه دارای دو فرزند بالای 18سال باشید یکی از از اونها دختر و دیگری پسر باشد واحد شما حتما باید سه خوابه باشد
  • طبق قانون فرزند دختر بالای 18سال حتما باید یک اتاق خواب مجزا برای خودش داشته باشد
  • پس یک خواب برای پدر و مادر ، یگ خواب برای فرزند پسر بالای 18سال و همچنین یک خواب برای فرزند دختر بالای 18سال

پروژه های ساختمانی در قبرس شمالی - فروش از طریق هلدینگ تاپ گلد امپایر استیت

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی مزیتهای خاصی برای ایرانیان دارد، که برخی از آنها عبارتند از:

  • مالیات بر درآمد بسیار پایین قبرس شمالی به نسبت به سایر کشورها
  • بازده سرمایه‌گذاری با نرخ سود بالا
  • سهولت در جابجایی و انتقال پول
  • قدرت خرید بالا نسبت به کشورهای پیشرفته
  • نرخ پایین کارمزدهای بانکی
  • امنیت و آرامش بسیار بالا
  • محیط مناسب
  • امور اداری ساده و سریع برای سرمایه گذاری و تجارت
  • انتقال پول به هر کجای دنیا بدون ممنوعیت
  • آینده روشن و تحصیل در قبرس شمالی
  • ثبات اقتصادی، سرمایه گذاری و حفظ ارزش سرمایه
  • رفاه بیشتر خانواده در کنار بهره مندی از محیطی امن و بسیار زیبا
  • بهره مندی از خدمات درمانی و تحصیلی به صورت رایگان برای اعضای خانواده در قبرس شمالی
  • خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی
  • بازدهی بالای سرمایه گذاری در مقایسه با سایر کشورها
  • درآمد زایی از طریق خرید ملک در قبرس شمالی
  • شرایط پرداخت آسان با وامهای متنوع
  • رونق بالای بازار املاک در قبرس شمالی
  • قیمت یک واحد آپارتمان در قبرس شمالی، برابر با یک واحد آپارتمان در ایران
  • با پرداخت ۳۰ درصد مبلغ ملک، کلید خانه را تحویل بگیرید
  • اقامت قبرس شمالی به همراه خانواده، با چشم انداز آینده بهتر برای فرزندان
  • زندگی در کشور اروپایی
  • امکان سفر به ۱۶۰ کشور بدون ویزا
  • جزیره ای پاک بدون آلودگی و سواحل بسیار زیبا
  • تفریحات دریایی، متنوع و هیجان انگیز
  • دریافت سند قطعی ملک
  • فرهنگ قبرس شمالی بسیار نزدیک به کشورمان می باشد

سرمایه گذاری بر روی ساخت و ساز و مستغلات با توجه به نرخ سود حدود 15 تا 20 درصد، از بهترین نوع سرمایه گذاری در قبرس شمالی به شمار می آید. تقاضای بالا خرید و هزینه های پایین ساخت و ساز و زمین این جزیره خوش آب و هوا رو به بهشتی برای سرمایه گذارها تبدیل کرده است و روند رو به رشد تقاضا برای مسکن باعث شتاب بیشتر در دیگر شاخه های اقتصاد شده است، و از طرفی هزینه زندگی در قبرس شمالی به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است و همین مسئله یک برگ برنده بزرگ برای قبرس شمالی به حساب می آید.

روش های سرمایه گذاری در قبرس شمالی

روش های سرمایه گذاری در قبرس شمالی

راه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی وجود دارد. یک نکته حیاتی این است که اگر سرمایه‌گذاری شما به حداکثر نرخ‌های تعیین‌شده توسط دولت قبرس شمالی برسد، امکان دارد که در مدت زمان کوتاهی تابعیت و پاسپورت این کشور را به دست آورید. در زیر به برخی از راه‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه اشاره شده است:

خرید یا ساخت املاک مسکونی یا تجاری:

همانطور که در بخش خرید ملک در قبرس شمالی به طور کامل بیان شد، یکی از روش­های ساده و پر طرفدار برای گرفتن اقامت دائم قبرس شمالی از طریق خرید ملک در این کشور است. البته شما می‌توانید یکی از سودآورترین روش­های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی را از این روش تجربه نمایید. یکی از ویژگی­های ممتاز این کشور که برای سرمایه‌گذاران خارجی بعنوان مقصد اصلی تجارت آنها به حساب می­آید، نرخ مصادره اموال در قبرس شمالی است که روی شاخص 1 (کمترین مقدار ممکن) قرار دارد.

در واقع ریسک شما برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی بسیار پایین است و دولت بخاطر موارد تبعیض­آمیز، اموال و سرمایه­های شما را مصادره نمی­کند. ملک نیز از این دست سرمایه­ها می‌باشد که هم می‌تواند اقامت دائم شما را به دنبال داشته باشد و هم اینکه شما با اجاره دادن منزل خود می‌توانید درآمد به پوند انگلستان کسب کنید. در عین حال هر ساله قیمت امداد در قبرس بالا می­رود که این موضوع به نفع و سودآوری بیشتر شماست.

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی با اوراق سرمایه‌گذاری:

خرید اوراق قرضه در کشور قبرس شمالی برای افرادی که نیاز به بررسی شرایط محیطی و اقتصادی کشور جهت دریافت اقامت آنجا را دارند مفید می­باشد. به عبارتی با خرید اوراق قرضه به مقدار معین و مجاز، می‌توان اقامت سه ساله این کشور را دریافت کرد که برای مهاجران موقت عالی می‌باشد. اما سرمایه اعمال شده برای این کار، به مدت سه سال بلوکه می‌شود و قابلیت دریافت آن کمتر از سه سال وجود ندارد. با این حال با آگاهی از شرایط خاص این روش سرمایه‌گذاری، افراد محدودی برای این سرمایه‌گذاری اقدام می­کنند.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت

قبرس شمالی همواره پذیرای کارآفرینان و از حامیان سرسخت آنان بوده است. عموماً افرادی که برای اولین بار در قبرس شمالی حضور پیدا می­کنند به وضوح متوجه بکر بودن شرایط و بازار کار در این جزیره می‌شوند و متوجه می‌شوند که می‌توانند به راحتی ایده­های خود را تبدیل به تجارتی پر سود کنند.

برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی می‌توانید ۵ نوع شرکت مختلف را متناسب با فعالیت کاری خود انتخاب کنید که شامل شرکت مدنی، شرکت تضامنی شخصی، شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود و دفتر نمایندگی می­شوند. از آنجایی که سیاست­های آینده محور این کشور متناسب با جذب سرمایه خارجی می‌باشد؛ در نتیجه روش انجام ثبت شرکت در قبرس شمالی می‌تواند در کمتر از 10 روز انجام شود. با این وجود در شرایط سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت، یک کارشناس و وکیل خبره از طرف کمپانی تاپ گلد به شما معرفی می‌شود تا متناسب با هدفی که دارید، حداقل سرمایه مورد نیاز شما برای ثبت شرکت دلخواهتان مشخص گردد و بتوانید ادامه مراحل را به سرعت طی کنید.

پس از مشخص شدن نوع شرکت، باید اسم انحصاری و مناسب را انتخاب کنید. این اسم در سازمان ثبت شرکت­های کشور قبرس بررسی و تأیید می‌شود. در ادامه تفاهم­نامه و اسناد خاص مربوط به ثبت شرکت توسط وکیل مربوطه آماده می­گردد. در نهایت و پس از تأیید نهایی اداره ثبت شرکت­ها، وزارت مالیات برایتان شماره مالیات و مالیات بر ارزش افزوده مشخص می‌کند. در آخر نیز برای کمک­های اجتماعی باید در سایت وزارت کار قبرس ثبت نام نمایید. همانطور که گفته شد، انجام تمامی این مراحل می‌تواند با کمک یک گروه متخصص براتیان انجام شود که شرایط سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی را کاملاً می­شناسد و به شما کمک می‌کند تا دچار مشکلات و درگیری اداری نشوید.

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت این امکان را فراهم می‌کند که افراد به مدت دو سال اقامت موقت کسب کنند، و در صورت فعالیت مستمر و پرداخت هزینه‌های بیمه و مالیات مرتبط، اقامت خود را تمدید نمایند. این امکان به افراد اجازه می‌دهد تا تا زمانی که شرکت در حال فعالیت است، از اقامت موقت بهره‌مند شوند. همچنین، پس از گذشت مدت زمان معین، امکان درخواست اقامت دائم نیز وجود دارد.

طبق قوانین مربوطه، هر فعالیت اقتصادی در قبرس شمالی می‌بایست در چارچوب یک شرکت ثبت شده انجام شود و تمام حسابهای بانکی به منظور جلوگیری از پول‌شویی و تخلفات مالی دیگر تحت نظر قرار می‌گیرند.

حتی برای راه‌انداختن یک مغازه ساده نیز نیاز به یک شرکت ثبت شده وجود دارد. اگرچه امکان انجام کارهای متعدد با یک شرکت ثبت شده وجود دارد، اما حداقل یک شرکت ثبت شده در پس زمینه‌ها برای انجام این کارها لازم است. برای ثبت شرکت در قبرس شمالی بایستی مبلغ ۱۰ هزار دلار بصورت بلوکه در حساب بانکی باقی خواهد ماند و صاحب شرکت دسترسی به آن را نخواهد داشت. هزینه‌های ثبت شرکت نیز شامل هزینه‌های اداری، حسابداری و مجوزهای لازم از نهادهای مختلف است و تقریباً به مبلغ ۷۰۰۰ دلار برآورد می‌شود

سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق خرید ملک

قبرس شمالی با تاریخ و فرهنگ غنی، محیطی امن و پایدار، جاذبه‌های گردشگری فراوان و امکانات متنوع، به عنوان یک مقصد جذاب برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری در املاک محسوب می‌شود. این کشور به دلیل ویژگی‌های فرهنگی و طبیعتی خاص، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر و سرمایه‌گذاری بین‌المللی است.

املاک قبرس شمالی بهترین ارزش برای پول را در کل منطقه مدیترانه ارائه می دهد. املاک مسکونی پرایم در چهار سال گذشته میانگین رشد سالانه بیش از 200 درصد را نشان داده است و انتظار می‌رود که به شدت رشد کند – همیشه خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران موجود و آینده‌دار.

یک ویلای سه خوابه، با استخر خصوصی، در مکانی زیبا در نزدیکی گیرنه، از 1200000 پوند برای شما هزینه خواهد داشت – ارزش پولی باورنکردنی برای یک خانه زیر آفتاب!

املاک قبرس شمالی نشان دهنده ارزش عالی برای پول، پتانسیل رشد سرمایه و بازده سرمایه گذاری امیدوارکننده است.

با نگاه کردن به ملک در قبرس شمالی به عنوان یک دارایی درآمدزا، باید بدانید که درآمد اجاره فعلی بین 7 تا 10 درصد است. این درصد بسته به موقعیت مکانی، کیفیت ساخت و ساز و نوع ملک ممکن است بیشتر باشد.

بازار املاک قبرس شمالی فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می دهد. هم بازده سرمایه و هم درآمد چیزی است که در این جزیره افسانه ای مدیترانه برای شما جذاب خواهد بود.

با خرید ملک از شرکت تاپ گلد صاحب امتیازهای زیر خواهید شد:
1. شرکت در قرعه کشی که هر 3 ماه یکبار بصورت آنلاین در فضای مجازی انجام می پذیرد.
2. هزینۀ بلیط رفت و برگشت برای دو نفر پرداخت می‌شود.

کارآفرینی

کارآفرینی و ایجاد اشتغال به عنوان یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، نیازمند ارائه یک طرح اقتصادی جامع و دقیق است که تمام جزئیات آن به کشور ارائه شود. این طرح باید برنامه‌ای جهت رشد و رونق اقتصادی در قبرس شمالی داشته باشد تا بتواند تصویب و تایید این کشور را جلب کند. همچنین، این برنامه باید با شرایط و روندهای قانونی مطابقت داشته باشد تا امکان درخواست و دریافت شهروندی یا تابعیت در مدت زمان کمتری برای سرمایه‌گذار فراهم شود.

به طور خاص، در ارائه طرح کارآفرینی، جزئیات مربوط به نوع فعالیت، منابع مالی مورد نیاز، اشتغالزایی، اثرات اجتماعی و اقتصادی، برنامه راهبردی برای توسعه کسب و کار، و مزایای اقتصادی برای قبرس شمالی باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. این اطلاعات و جزئیات دقیق به کشور اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند تا برنامه سرمایه‌گذاری شما توسط مقامات قبرس شمالی پذیرفته شود و امکان دریافت شهروندی یا تابعیت به سرمایه‌گذار را در کمترین زمان ممکن ایجاد کند.

میزان سود بانکی در قبرس شمالی از طریق سرمایه‌گذاری مالی

افرادی که به قبرس شمالی مهاجرت می­کنند می‌توانند در یکی از بانک‌های این کشور حساب بانکی باز کنند. با باز کردن حساب بانکی، خدمات کارت­های اعتباری نیز برای آنها فراهم است که خیلی به کارشان می­آید تا کارهای مهاجرتی را با راحتی بیشتری انجام دهند. این خدمات شامل انتقال وجه و خرید و فروش می­شوند و برای افرادی که حساب بانکی در قبرس شمالی دارند، قابل دسترسی هستند با افتتاح حساب در بانک‌ های قبرس شمالی، شما می‌توانید لیر ترکیه، دلار، یورو و پوند را در حساب ارزی خود ذخیره کنید این امر به شما اجازه می­دهد تا به راحتی در کشورهای اروپایی از دستگاه­های خودپرداز وجه نقد دریافت کنید. علاوه براین می‌توانید پول خود را به کشورهایی که محدودیت ورود وجه نقد دارند حمل کنید و بدین ترتیب از امنیت وجه نقد خود اطمیان داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای افتتاح حساب در بانک‌های قبرس شمالی، دریافت وام مسکن است. با ارائه سند ملک، بانک‌های قبرس شمالی به دارنده سند تا 50% از مبلغ کل ملک وام می­دهند. این وام به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال پرداخت می‌شود و پرداخت بصورت اقساطی است. البته همانطور که گفته شد، سند ملک شما در این صورت باید حاضر باشد و در نتیجه روی پروژه­هایی که پیش خرید می‌شوند این امر میسر نخواهد بود.

نرخ سود بانکی برای حساب­های ارزی سالانه بین ۲ تا 5/2 % است و بیشتر از این مبلغ از سوی بانک پرداخت نمی‌شود.

مناطق سودآور برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی:

برخی مناطق در قبرس شمالی از نظر سودآوری برای سرمایه­گذاران از مناطق دیگر بهتر و مفیدتر هستند. این مناطق عبارتند از:

  • اسکله
  • اسن تپه
  • فاماگوستا
  • گیرنه
  • لفکه
  • گوزل یورت
  • کارپاز

سرمایه گذاری در منطقۀ لانگ بیچ قبرس شمالی

منطقه لانگ بیچ long beach جوان­ترین منطقه قبرس شمالی در شهر اسکله می‌باشد که به سرعت در حال رشد و توسعه است و بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می­گیرد.

در این منطقه برخی شرایط مانند وام بدون بهره 60 ماهه و پیش پرداخت 30% مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است بعلت وجود این ساحل زیبا در قبرس شمالی، بسیاری از سرمایه‌گذاران و گردشگران از خارج از کشور جذب این مکان می‌شوند. در سال 2021 و 2023 در منطقۀ لانگ بیچ از طرف مجله فوربز بعنوان بهترین مقصد ساحلی برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده است.

سرمایه گذاری در منطقه فاماگوستا قبرس شمالی

فاماگوستا برای دانشگاه­های خود شناخته شده است و امکان تحصیل در قبرس شمالی را به بهترین نحو فراهم می‌کند.

فاماگوستا در عین حال با ساختمان­های جدید و زیبای خود نظر سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب می‌کند.

روش­های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی راه­های زیادی برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی پیش روی شما است. نکته­ای که باید بدانید این است که اگر سرمایه‌گذاری شما به حداکثر نرخ­های تعیین شده در دولت قبرس برسد، شما می‌توانید تابعیت و پاسپورت قبرس شمالی را در مدت زمان کمی دریافت کنید.

آشنایی با شرایط و قوانین سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی 2024

آشنایی با قوانین و استانداردهای قبرس شمالی به شما امکان می‌دهد که با دید باز و آگاهی کامل در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. برای سرمایه‌گذاری امن در قبرس و یا هر کشور دیگر باید به سه آیتم مهم و حیاتی توجه داشته باشید تا بتوانید سرمایه خود را چندین برابر کرده و دچار ضرر و زیان نشوید. این سه فاکتور مهم عبارتند از:

ثبات و پایداری سیاسی:

ثبات و پایداری سیاسی یک کشور از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که بر رونق و رکود اقتصادی آن نقش موثری را ایفا می‌کنند. قبرس شمالی به دلیل موقعیت مکانی مناسب، آب و هوای مساعد، ثبات اقتصادی و امنیت بالا می‌تواند محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد. شاخص ثبات سیاسی یک کشور بین بازه 2/5 تا 2/5- است که این عدد تا سال 2019 برای کشور قبرس 0.52 درصد ثبت شده است. این عدد نشان می‌دهد که قبرس شمالی از ثبات سیاسی قابل قبول و خوبی برخوردار است و افراد می‌توانند با خیال آسوده بخشی از سرمایه خود را در این کشور به خرید ملک و یا راه اندازی یک کسب و کار اختصاص دهند.

کنترل فساد:

فساد به معنای سوء استفاده از مقام و منافع صاحبان قدرت به ضرر عموم مردم است. بنابراین کشوری که توانایی کنترل فساد در دستگاه اقتصادی خود را داشته باشد، قطعا یکی از بهترین مناطق جهت سرمایه‌گذاری خواهد بود. کشور قبرس شمالی نیز یکی از کشورهایی است که در این بخش بسیار عالی عمل می‌کند و نرخ انجام فساد اقتصادی در آن نسبتا پایین است.

میزان مصادره اموال:

مصادره اموال و ریسک سلب مالکیت اموال سرمایه‌گذاران خارجی توسط دولت یکی از فاکتورهای مهم در سرمایه‌گذاری خارجی است. نرخ مصادره اموال در کشورهای مختلف بین 1 تا 7 است. هر چه این عدد کمتر باشد، میزان ریسک مصادره اموال کاهش می‌یابد.

سرمایه گذاری ایمن با تاپ گلد امپایر استیت

شرکت تاپ گلد امپایر استیت متخصص در زمینه سرمایه‌گذاری و فروش املاک مسکونی و تجاری در کشور زیبای قبرس شمالی می‌باشد ما با ۱۰ سال سابقه درخشان در خرید، فروش و اجاره املاک گوناگون در قبرس شمالی، اکنون دارای تجربه بسیار ارزشمندی در این زمینه هستیم ما بهترین و مطمئن­ترین توصیه­ها را به اشخاص حقیقی و حقوقی که به دنبال افزایش اطلاعاتشان در رابطه با قبرس شمالی هستند، ارائه می­کنیم، همکاری با تیم حرفه­ای ما را قادر ساخته تا به مشتریانمان شرایط سرمایه‌گذاری بدون ریسک و تضمینی را در کنار بدست آوردن مالکیت کامل ملک خریداری شده ارائه کنیم ما در شرکت تاپ گلد پیوسته در حال جستجو برای افزایش روابط و همکاری­ها در سراسر جهان برای دستیابی به موفقیت­های بیشتر هستیم شرکت تاب گلد عضو رسمی با شمارۀ ثبت 32661 اتحادیه املاک قبرس می­باشد.

خدمات ما در شرکت تاپ گلد برای شما مشتریان عزیر:

  • خرید مستقیم و بی­واسطه از مشهورترین توسعه ­دهندگان و سازندگان ملک در قبرس شمالی بدون پرداخت کمیسیون
  • اقامت رایگان برای کسانی که برای بازدید از پروژه­ ها و خرید به قبرس شمالی می­آیند
  • استقبال و ترانسفر رایگان در فرودگاهی و بازدید از شهرها و امکانات تفریحی
  • ارائه صادقانه ­ترین توصیه ­ها برای خرید و فروش ملک و سرمایه‌گذاری
  • ثبت شرکت و کسب مجوزهای لازم مربوط به نوع شرکت
  • راهنمایی و دریافت اقامت برای تمامی اعضای خانواده
  • ثبت­ نام فرزندان شما در مراکز معتبر آموزشی
  • افتتاح حساب و دریافت تسهیلات بانکی

درخواست مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

موضوع مشاوره*

سوالات متداول:

آیا از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی میتوان اقامت این کشور را گرفت؟

بله، همچنین با خرید ملک میتوانید تابعیت این کشور را دریافت کنید.

برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت، چقدر سرمایه لازم است؟

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در قبرس شمالی، ۱۰۰۰۰۰ دلار است.

آیا برای ورود به قبرس شمالی به ویزا نیاز دارم؟

خیر، ایرانیان برای ورود به قبرس شمالی فقط ویزای فرودگاهی دریافت میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *