لوگو فوتر تاپ گلد

خرید ملک در قبرس‌‌ شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

فهرست مطالب

خرید ملک در قبرس‌‌ شمالی؛ پیشنهادی مناسب برای مهاجرت آسان

قبرس به‌عنوان یک مقصد مهاجرتی مناسب برای ایرانیان که فاصله اندکی با ایران دارد، از شرایط مناسبی برای خرید ملک برخوردار است. هزینه‌های پایین زندگی، مسکن و تحصیل، مناطق تفریحی و طبیعی بسیار زیبا، امکان اخذ اقامت و اشتغال راحت و امکان سرمایه‌گذاری در این کشور با سرمایه اندک، خرید ملک در قبرس شمالی را به پیشنهادی مناسب برای مهاجرت ایرانیان تبدیل می‌کند. در این مطلب به شرایط خرید مسکن در این کشور و مزایای آن می‌پردازیم.

خرید ملک روشی مناسب برای اخذ اقامت در قبرس‌‌ شمالی است

خرید ملک روشی مناسب برای اخذ اقامت در قبرس‌‌ شمالی است

قبرس شمالی به‌عنوان یک جزیره مهم پس از جزایر سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه شناخته می‌شود. این کشور با دارابودن امکانات توریستی متعدد و طبیعت بکر و زیبا، مقصد بسیاری از مهاجران ایرانی است. شرکت های خرید ملک در قبرس شمالی با شناخت موقعیت‌های مناسب سرمایه‌گذاری بر روی ملک، بهترین شرایط را برای متقاضیان به وجود می‌آورند. یکی از این شرکت‌ها تاپ گلد است که با کادری مجرب و تجربه‌ای هشت‌ساله پروسه خرید ملک در قبرس شمالی را با مناسب‌ترین هزینه انجام می‌دهد.

یکی از بهترین شرایط خرید مسکن در اروپا، سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی است که با استفاده از آن متقاضی می‌تواند به همراه همسر و فرزندان تا 18 سال اقامت دائم این کشور را کسب کند.

مزایای خرید ملک در قبرس‌ شمالی چیست؟

بحث مالکیت تمام و کمال یک ملک ، مهمترین موضوعی هست که برای خرید ملک در یک کشور باید مورد بحث قرار بگیرد، شما تصمیم دارید تا در ترکیه یا قبرس خانه ای بخرید ، حالا بین این دو گزینه کدام را انتخاب می کنید ؟  کشوری که فقط مالکیت ساختمان را به شما می دهد یا کشوری که علاوه بر مالکیت ساختمان مالکیت زمین را هم به شما واگذار می کند.

مهمترین تفاوت خرید ملک در قبرس و ترکیه همین نکته مهم است، کشور ترکیه حق مالکیت زمین را به اتباع خارجی نمی دهد ، معنی این موضوع این است که شما تا زمانی صاحب آن ملک هستید که ساختمان سرپا باشد و به محض تخریب زمین به دلیل فرسودگی یا زلزله ، زمین به دولت ترکیه واگذار می شود ، در زلزله اخیر ترکیه ، بسیاری از سرمایه گذاران املاک همه سرمایه خود را از دست دادند ، این بزرگترین ضرری است که ممکن است به سرمایه گذار وارد شود ، اما در قبرس شمالی چنین مشکلی وجود ندارد.

شما در قبرس عرصه و اعیان را خریداری می کنید ، یا به نوعی خاک این کشور را میخرید ، این یک امتیاز بسیار بزرگ است که باعث شده است تا سرمایه گذاران زیادی به جای ترکیه ، قبرس شمالی را انتخاب کنند.

مزایای خرید ملک در قبرس‌ شمالی چیست؟

قیمت مناسب ملک

قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای مدیترانه، پایین‌ترین میزان قیمت مسکن را دارد. مطالعات اقتصادی اتحادیه اروپا بر شهرسازی و قیمت مسکن این کشور نشان می‌دهد که قبرس شمالی رشد سالیانه 15 تا 40 درصدی را برای خریداران ملک این کشور رقم زده است.

سهولت در خرید از مزایای انجام پروسه خرید ملک‌ در قبرس‌ شمالی است

سادگی روند اداری و ثبت سند و اخذ اقامت در قبرس شمالی، یکی از بهترین شرایطی است که شرکت های خرید ملک‌ در قبرس شمالی در اختیار خریداران قرار می‌دهند. علاقه‌مندان به خرید ملک در این کشور می‌توانند تنها با پرداخت 35 درصد از مبلغ کل ملک، مسکن خود را در اداره ثبت قبرس، به ثبت برسانند. از سوی دیگر مراحل مهاجرت در این کشور فقط 21 روز طول می‌کشد.

وام خرید ملک در قبرس شمالی

تنوع بالا از مزایای خرید ملک در قبرس‌ شمالی

تنوع بالای پروژه‌های ساختمانی برای خرید، پروسه خرید ملک در قبرس شمالی را بسیار راحت کرده است. علاقه‌مندان به خرید ملک در این کشور، می‌‌توانند متناسب با بودجه و نیاز خود ملک مورد نظرشان را خریداری کنند یا در ساخت‌وساز آن مشارکت داشته باشند.

مدارک لازم خرید ملک در قبرس شمالی

بعد مسافت و سرمایه‌گذاری

با توجه به جزیره‌ای بودن قبرس شمالی، فواصل مسافت‌ها در این کشور بسیار کم است. به‌عنوان‌مثال برای رفتن از یک منطقه کوهستانی تا ساحل دریا فقط 30 دقیقه زمان نیاز دارید. فاصله کم این کشور با ترکیه و رفت‌وآمد آسان ایرانیان به این کشور، شرایط مناسب‌تری را برای مهاجرت ایرانیان به قبرس شمالی فراهم کرده است.

سرمایه‌گذاری بر روی خرید مسکن از طریق اجاره آن نیز دیگر مزیت مهم خرید مسکن در قبرس شمالی به‌شمار می‌رود. با توجه به توریستی بودن این کشور، سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر کرده و اجاره مسکن به آن‌ها درآمد خوبی را نصیب سرمایه‌گذاران می‌کند.

فرصت تجاری ایده‌آل

خرید ملک در قبرس شمالی یک فرصت ایده‌آل برای ایجاد فرصت‌های شغلی خریداران ملک به‌شمار می‌رود. دولت قبرس با ایجاد شرایط مناسب برای مهاجران غیر اروپایی، امکان کسب اقامت دائم و دریافت پاسپورت قبرس شمالی با کم‌ترین میزان هزینه را فراهم می‌کند.

 مراحل خرید ملک در قبرس‌ شمالی چگونه است؟

پروسه خرید ملک در قبرس شمالی، بسیار آسان بوده و سرمایه‌گذاری بر روی مسکن‌های این کشور، شرایط مناسبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. ایرانیان با طی‌کردن پروسه خرید‌ ملک در قبرس شمالی، اقامت این کشور را دریافت کرده و پس از زندگی در این کشور در بازه‌ای مشخص، با دریافت پاسپورت آن، امکان سفر به کشورهای اروپایی و امریکایی بدون دریافت ویزا را به دست می‌آورند.

مراحل خرید ملک در قبرس‌ شمالی چگونه است؟

مراحل خرید‌ ملک در قبرس شمالی عبارت‌اند از:

  1. دریافت مشاوره از کمپانی تاپ گلد
  2. انتخاب واحد نسبت به بوجه و شرایط و نیاز متقاضی
  3. پرداخت 1000 تا 5000 پوند انگلیس جهت رزرو واحد
  4. واریز 35 تا 40 درصد ارزش ملک بعنوان پیش پرداخت
  5. عقد قرارداد رسمی
  6. انتقال سند مالکیت
  7. دریافت مجوز اقامت

چه افرادی می‌توانند در قبرس شمالی‌ ملک بخرند؟

با تمام مزایای موجود برای خرید‌ ملک در قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری در این بخش به شرایط ویژه‌ای نیاز دارد و افراد علاقه‌مند به طی‌کردن پروسه خرید ملک در قبرس شمالی، باید این شرایط را بشناسند. برای خرید ملک در این کشور فرد متقاضی باید بالای 18 سال داشته و هیچ نوعی از سو پیشینه کیفری برای او ثبت نشده باشد.

 شناخت قوانین خرید ملک در قبرس‌ شمالی برای شروع سرمایه‌گذاری در آن ضروری است

قیمت مناسب خرید‌ ملک در قبرس شمالی پیشنهادی جذاب برای تمام سرمایه‌گذاران بوده و این کشور به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد تفریحی و گردشگری، تغییراتی در قانون بازار املاک خود ایجاد کرده است. سرمایه‌گذاران خارجی خرید‌ ملک در قبرس شمالی، تنها می‌توانند یک ملک برای خود یا حداکثر یک زمین به اندازه 1338 متر مربع خریداری کنند.

قوانین خرید ملک در قبرس‌ شمالی

همچنین خریداران برای خرید ملک باید از شورای وزارت‌خانه مجوز دریافت کرده که روند بسیار سریعی را طی می‌کند. مالیات خرید مسکن در قبرس شمالی نیز 5 درصد بوده که در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی مبلغ ناچیزی است.

برای خرید ملک‌‌ در قبرس‌ شمالی باید با مفاد قرارداد آن آشنا باشید

تیم حقوقی شرکت های خرید ملک در قبرس شمالی با آگاهی کامل از مفاد قرارداد، تمام شرایط لازم برای خرید امن خریداران را بررسی می‌کنند. با این حال آگاهی از مفاد این قراردادها کمک بزرگی برای خریداران ملک در این کشور زیبای اروپایی است.

قرارداد خرید‌ ملک در قبرس شمالی در دو نسخه به زبان انگلیسی و ترکی تنظیم می‌شود که هر دو نسخه قدرت اجرایی یکسانی دارند. پیش از بستن قرارداد باید مبلغی به‌عنوان پیش‌پرداخت توسط خریدار پرداخت شود که این افراد معمولا با مشاوره شرکت‌های خرید‌ ملک در قبرس شمالی، این مبلغ را پرداخت می‌کنند.

قیمت خرید ملک‌ در قبرس شمالی چقدر است؟

قبرس به‌عنوان یک جزیره گردشگری زیبا، دارای تعداد بسیار زیاد آپارتمان، خانه و ویلاهای زیبا است. این مناطق طیف وسیعی از مناظر و شهرها از کوه‌های ترودوس پوشیده از کاج گرفته تا خیابان‌های شلوغ نیکوزیا را در برمی‌گیرند. بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه‌دهنده بهترین و ارزان‌ترین قیمت‌ها در میان کشورهای مدیترانه است. قیمت خرید‌ ملک در قبرس شمالی در مناطق ساحلی از 70 تا 80 هزار پوند انگلیس برای یک واحد سوئیت برای آپارتمان و 200 تا 250 هزار پوند برای ویلا شروع می‌شود.

آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌های مجلل قبرس شمالی در مقایسه با نقاط دیگر جهان، هزینه بسیار کم‌تری را نیاز دارند. این آپارتمان‌ها با بهترین شرایط حداکثر 400 هزار پوند انگلیس و ویلا‌ها تا 1 میلیون و 500 هزار پوند انگلیس قیمت دارد که شرایط مناسبی را برای خرید‌ ملک در قبرس شمالی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

قیمت خرید ملک در قبرس شمالی

قیمت خرید آپارتمان در قبرس شمالی ارزان‌تر از قبرس جنوبی است

خرید آپارتمان در قبرس شمالی بسیار ارزان‌تر از بخش جنوبی قبرس بوده و شرایط سرمایه‌گذاری متنوعی را برای املاک به وجود می‌آورد. قیمت خرید آپارتمان در قبرس متناسب با تعداد اتاق‌ها، موقعیت مکانی و متراژ آن‌ها متفاوت است. پیش از خرید ملک در قبرس حتما از شرکت های خرید ملک در قبرس شمالی برای آگاهی کامل قیمت‌ها کمک بگیرید.

هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی

مالیات املاک تجاری در قبرس شمالی بیشتر از ساختمان‌های مسکونی است؛ به همین دلیل قیمت اجاره ملک در قبرس شمالی در یک شهر با شهر دیگر تفاوت دارد. همچنین قیمت اجاره منازل آپارتمانی و ویلایی نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

مقایسه خرید ملک در ترکیه و قبرس شمالی

در ترکیهدر قبرس شمالی
مالکیت زمین را به اتباع خارجی نمیدهندخرید عرصه و اعیان به طورهمزمان
درصد رشد سالانه کمتردرصد رشدسالانه 15 نت 40 درصد
شرایط پرداخت انعطاف کمی داردشرایط پرداخت بسیارمنعطف
امکان اجاره به قیمت ارزلیرامکان اجاره با ارزپوندو دلار
دریافت اجاره بها به صورت ماهیانهدریافت اجاره بها به صورت سالیانه
امکان فروش تا سه سال وجود نداردامکان فروش بعد از خرید حتی درشرایط خرید اقساطی دراکثر موارد امکان پذیراست، فقط دربعضی از پروژه ها، تا پایان پرداخت اقساط اجازه خرید وجود ندارد.
امکان اخذ اقامت برای یک نفر با خرید ملک-به ازای هر یکنفر 75000دلار سرمایه گذاری لازم است.امکان اخذ اقامت برای کل اعضای خانواده با خرید ملک بدون محدودیت مبلغ

 سوالات متداول

شروع قیمت ملک در قبرس شمالی چقدر است؟

شروع قیمت‌ها برای واحد صفر ۸۰۰۰۰ پوند انگلیس بوده و این مبلغ شروع قیمت و برای واحدهای سوییت است.

چطور می‌توان در قبرس شمالی ملک خرید؟

به دو صورت امکان‌پذیر است. روش اول به‌صورت نقدی و روش دوم بصورت اقساطی با شرایط زیر:

• پیش خرید
1- رزرو 1.000 تا 5.000 پوند
2- پیش پرداخت 30% تا 40% ( به مدت 1 ماه بعد از رزرو فرصت برای پیش پرداخت است)
3- نحوه پرداخت اقساط 3 تا 10 سال
• خرید واحد آماده تحویل
1- 50% تا 70% پیش پرداخت
2- الباقی یا زمان تحویل کلید پرداخت می شود یا تا 1 سال بعد از تحویل کلید
• تمامی شرایط بنا به مدت تحویل و نوع قرارداد با شرکت سازنده قابل تغییر می باشد.

امن‌ترین فرایند خرید ملک‌ در قبرس شمالی با موسسه تاپ گلد

رشد سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی و استقبال خریداران خارجی نسبت به سرمایه‌گذاری در املاک این کشور، لزوم شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای خریداران نشان می‌دهد. برای سرمایه‌گذاری مطمئن و خرید املاک با هزینه‌ای مناسب، مشورت با موسسه‌ای معتبر بهترین راهکار برای خریداران است.

موسسه تاپ گلد به‌عنوان یک مجموعه مهاجرتی و متخصص در خرید مسکن در قبرس شمالی، شرایط امنی را برای سرمایه‌گذاری در این کشور فراهم می‌کند. مجموعه ما با ارائه خدمات مشاوره مهاجرتی، مشاوره مسائل ثبتی و حقوقی، مشاوره نقل‌وانتقال پول، رزرو تور رایگان و امور فول فرنیش و نگهداری املاک، خدمات متنوعی را به شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای آگاهی از چگونگی خرید املاک در قبرس شمالی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *