لوگو فوتر تاپ گلد

آب و هوای قبرس شمالی

آب و هوای قبرس شمالی

فهرست مطالب

قبرس شمالی و همچنین کل جزیره از آب و هوای معمولی مدیترانه ای با تابستان های طولانی، گرم و خشک از اواسط می تا اواسط اکتبر و زمستان های معتدل و مرطوب از دسامبر تا فوریه برخوردار است. دوره های کوتاه پاییز و بهار فصل های سال را کامل می کنند.

تابستان در قبرس شمالی فصل هوای گرم، دمای بالا و آسمان بدون ابر است، اما نسیم دریا فضای دلپذیری را در مناطق ساحلی ایجاد می کند. دمای گرم ترین ماه های جولای و آگوست به 34 درجه سانتی گراد و حتی تا 40 درجه سانتی گراد می رسد. در داخل جزیره دمای هوا در سردترین ماه ها بین 7 تا 15 درجه است. با افزایش ارتفاع، دما کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که مناطق ساحلی دارای دمای بالاتری هستند در حالی که رشته کوه گیرنه بارندگی بیشتری می‌گیرد و دما کمتر می‌شود. زمستان‌ها معتدل است و مقداری باران می‌بارد و فقط گاهی اوقات برف‌های ذوب سریع در رشته کوه گیرنه می‌بارند. کل قبرس در تمام مناطق ساحلی از مدت زمان آفتابی بالایی برخوردار است، حتی در ژانویه معمولاً شش ساعت آفتاب روشن در طول روز وجود دارد. آب و هوای قبرس شمالی در تمام طول سال تعطیلات واقعاً دلپذیری را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

آب و هوای قبرس شمالی در ماههای مختلف سال

آب و هوای تعطیلات در قبرس شمالی در ژانویه

  1. آب و هوای تعطیلات در قبرس شمالی در ژانویه

تعطیلات زمستانی در ماه ژانویه در قبرس شمالی برای کسانی که به دنبال کمی آفتاب زمستانی هستند، با میانگین 5 ساعت آفتاب در روز مناسب است. دمای بالا در ماه ژانویه در قبرس شمالی به طور متوسط حدود 14 درجه سانتیگراد است که در شب تا حدود 5 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

آب و هوای قبرس شمالی در فوریه

  1. آب و هوای قبرس شمالی در فوریه

تعطیلات در قبرس شمالی در ماه فوریه به طور متوسط حدود 6 ساعت آفتابی در روز، با دمای بالا در حدود 15 درجه سانتیگراد و دمای پایین تقریباً 5 درجه سانتیگراد در شب است. در این زمان از سال می توان انتظار بارش باران را داشت.

دما در قبرس شمالی در ماه مارس

  1. دما در قبرس شمالی در ماه مارس

تعطیلات ماه مارس در قبرس شمالی حدود 7 ساعت آفتابی در روز با دمای تا 18 درجه سانتیگراد و دمای پایین حدود 7 درجه سانتیگراد ارائه می دهد. انتظار رگبارهای بهاری را داشته باشید، اما در این بین دوره‌های آفتابی خوبی نیز وجود دارد.

آب و هوا در قبرس در ماه آوریل

  1. آب و هوا در قبرس در ماه آوریل

تعطیلات عید پاک در قبرس شمالی دماهای خوبی را ارائه می دهد، با دمای بالا به طور متوسط 22 درجه سانتیگراد و کمترین دمای آن 9 درجه سانتیگراد در شب. انتظار می رود تا 9 ساعت آفتابی در روز باشد. اگر می‌خواهید لاک‌پشت‌هایی را که در ساحل آلاگادی تخم‌گذاری می‌کنند، ببینید، این مکان ایده‌آل برای بازدید است.

تعطیلات قبرس شمالی در ماه مه

  1. تعطیلات قبرس شمالی در ماه مه

ماه می بهترین زمان برای بازدید از قبرس شمالی برای کسانی است که آن را خیلی گرم دوست ندارند. دمای بالای 28 درجه سانتی‌گراد، بهترین زمان برای لذت بردن از نور خورشید است، با حداقل دمای 14 درجه سانتی‌گراد و حدود 10 ساعت آفتابی در روز.

آب و هوای قبرس شمالی در ژوئن

  1. آب و هوای قبرس شمالی در ژوئن

ژوئن زمان خوبی برای لذت بردن از تعطیلات در قبرس شمالی است، با 12 ساعت آفتابی در روز و دمای بالای 30 درجه سانتیگراد و کمترین دمای آن 19 درجه سانتیگراد در شب.

آب و هوای قبرس شمالی در ماه جولای

  1. آب و هوای قبرس شمالی در ماه جولای چگونه است؟

تعطیلات تابستانی در قبرس شمالی به معنای یک چیز است، گرم، گرم، گرم! جولای دمایی در حدود 36 درجه سانتیگراد در طول روز، تا 21 درجه سانتیگراد در شب، با 12 ساعت آفتاب دوست داشتنی در روز دارد – برای افرادی که در جستجوی آفتاب هستند عالی است!

آب و هوا در قبرس شمالی در ماه اوت

  1. آب و هوا در قبرس شمالی در ماه اوت

ماه آگوست دمایی مشابه با جولای دارد و میانگین دما در روز در قبرس شمالی به 34 درجه سانتی گراد و در شب به حدود 21 درجه سانتی گراد می رسد. با میانگین 12 ساعت آفتاب در روز، زمان مناسبی برای استراحت در اطراف استخر است.

آب و هوای قبرس شمالی در سپتامبر

  1. آب و هوای قبرس شمالی در سپتامبر

سپتامبر یک ماه محبوب برای تعطیلات قبرس شمالی است، با دمای حدود 31 درجه سانتیگراد در روز (تا حدود 26 درجه سانتیگراد در پایان ماه کاهش می یابد) و کمترین دما در شب 18 درجه سانتیگراد است. انتظار می رود حدود 10 ساعت آفتابی در روز باشد.

دمای قبرس شمالی در ماه اکتبر

  1. دمای قبرس شمالی در ماه اکتبر

اکتبر یکی دیگر از ماه‌های محبوب در قبرس شمالی برای تعطیلات است و بسیاری از زوج‌ها اینجا را انتخاب می‌کنند زیرا دمای هوا در روز ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در شب ۱۴ درجه سانتی‌گراد است. به طور متوسط 8 ساعت آفتابی در روز، اکتبر را به ماه خوبی برای بازدید تبدیل می کند.

تعطیلات در قبرس شمالی در ماه نوامبر

  1. تعطیلات در قبرس شمالی در ماه نوامبر

تعطیلات نوامبر قبرس شمالی دمایی در حدود 21 درجه سانتیگراد در روز و 10 درجه سانتیگراد در شب دارد. قبرس شمالی با حدود 7 ساعت آفتاب در روز، برای یک گریز پاییزی با سرد شدن انگلستان ایده آل است.

تعطیلات زمستانی قبرس شمالی در ماه دسامبر

  1. تعطیلات زمستانی قبرس شمالی در ماه دسامبر

تعطیلات کریسمس در قبرس شمالی دمای بسیار گرم تری نسبت به بریتانیا دارد و میانگین آن در روز 16 درجه سانتی گراد و 7 درجه سانتی گراد در شب است. حدود 5 ساعت در روز آفتاب است و مردم محلی هنوز شلوارک خود را می پوشند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *