لوگو فوتر تاپ گلد

ازدواج در قبرس شمالی : اسناد و مراحل قانونی

ازدواج در قبرس شمالی

فهرست مطالب

قبرس شمالی یکی از رمانتیک ترین مکان های اروپا است. اگر قصد عروسی در خارج از کشور را دارید، قبرس شمالی بهترین مکان است. تصور کنید در حالی که میهمانان شما زیر سایبان گرم شده توسط نسیم تابستانی می نشینند، دور استخر یک هتل 5 ستاره می چرخید. تصور کنید در چمنزار مقابل کلیسای معروف بلاپایس یا در محیط نفس‌گیر باشگاه گلف کورینیوم عهد خود را می‌گیرید، یا در حالی که انگشتان پایتان را روی شن‌ها در ساحل آفتاب‌بوسیده تکان می‌دهید، در کنار دریا بگویید «من انجام می‌دهم». هزینه تعطیلات قبرس شمالی تا یک سوم کمتر از یک عروسی معمولی در انگلستان است و شما تضمین می کنید که ماه عسل زیر آفتاب در قبرس شمالی داشته باشید.ما در این مقاله بصورت کامل به شرایط و مراحل ازدواج در قبرس شمالی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

قوانین ازدواج در قبرس شمالی

از آنجایی که قانون در قبرس شمالی اساساً بر اساس قوانین انگلیسی است، روند ازدواج را برای پیگیری و درک بسیار ساده‌تر می‌کند و همچنین به این معنی است که خدمات عروسی و اسناد ازدواج همه به زبان انگلیسی هستند. الزامات قانونی خاصی وجود دارد که برای برگزاری یک عروسی باید رعایت شود که شامل این می شود که عروس و داماد باید حداقل 6 روز قبل از عروسی در جمهوری ترکیه بمانند، ارائه کپی گذرنامه و شناسنامه، فرم تکمیل شده برای ارائه به افسر منطقه و حکم مطلق در صورت ازدواج قبلی و متعاقباً طلاق.

همچنین لازم است عروس و داماد اظهارنامه ای امضا شده و تأیید شده توسط یک دفتر اسناد رسمی محلی داشته باشند که وضعیت هر یک از طرفین را به عنوان مجرد و قادر به ازدواج تأیید کند. سپس این مورد باید توسط سفارت TRNC در لندن تأیید شود، جایی که شما باید دو شاهد را برای تأیید هویت خود همراه خود داشته باشید و آنها همچنین به پاسپورت خود برای این کار نیاز دارند.

وقتی همه چیز تکمیل شد و شما مجوز ازدواج در قبرس شمالی را دارید، فقط باید اطمینان حاصل کنید که مراسم ظرف 3 ماه از تاریخ مجوز برگزار می شود.

کسانی که می خواهند در قبرس ازدواج کنند، فرقی نمی کند مقیم باشند یا اتباع خارجی، می توانند طبق مقررات قانون ازدواج سال 2003 این کار را انجام دهند. ثبت ازدواج در قبرس از سال 1923 امکان پذیر است. کسانی که می خواهند بیایند و ازدواج خود را در اینجا جشن بگیرند، باید ابتدا به کشور برسند و برای تعیین تاریخ مراسم به افسر ازدواج در شهری که انتخاب کرده اند ارائه دهند.

واقعیت ها
قوانین مربوط به ثبت ازدواج قانون ازدواج 2003
امکان ازدواج خارجی ها در قبرس (بله/خیر) بله
شرایط ویژه برای اتباع خارجی خیر، هیچ شرایط خاصی برای اتباع خارجی وجود ندارد
مرجع اداری برای ثبت ازدواج تالار شهر محل برگزاری مراسم
شرایط ویژه برای ازدواج خارجیان با شهروندان قبرسی مدارکی که نشان دهنده وضعیت مجرد بودن همسران باشد
شرایط ویزا برای شهروندان خارجی که وارد قبرس می شوند (بله/خیر) بله، برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا
مدارک ثبت ازدواج شناسنامه (گذرنامه برای اتباع خارجی)، گواهی عدم ازدواج، شناسنامه، اظهارنامه بدون مانع، فرم درخواست
الزامات صدور گواهی ازدواج گواهی عدم ازدواج توسط دادگاه منطقه ای قبرس یا سفارت قبرس برای شهروندان خارجی صادر می شود.
امکان برگزاری مراسم مذهبی (بله/خیر) بله
قرار قبلی لازم است (بله/خیر) بله، یک قرار قبل از ازدواج باید با افسر ازدواج گرفته شود
الزامات شاهد (بله/خیر) بله، دو شاهد لازم است
در دسترس بودن ثبت ازدواج فوری (بله/خیر) بله، مجوز ازدواج ویژه را می توان در عرض 3 روز دریافت کرد
به رسمیت شناختن ازدواج های قبرسی در خارج از کشور بله، با این حال، در برخی کشورها مجوز ازدواج باید ترجمه و آپستیل شود
حداقل مدت اقامت برای خارجی هایی که در قبرس ازدواج می کنند تقریبا 20 روز
پشتیبانی قانونی در ثبت ازدواج در قبرس (بله/خیر) بله

همین شرایط برای شهروندان قبرسی، مقیمان، و همچنین برای شهروندان خارجی که نیاز به ارائه اسناد مختلف مطابق با مقررات خاص دارند، اعمال می شود. با این حال، روند کار دشواری نیست و مشاوران تاپ گلد می توانند آنها را راهنمایی کنند.

طبق قانون، اصول زیر اساس ثبت ازدواج در قبرس است:

  1. ازدواج از طریق توافقی که توسط دو نفر بیان شده است منعقد می شود.
  2. ثبت اتحادیه مدنی می تواند قبل از شهردار، معاون شهردار یا هر مقام دیگری که توسط شورای شهر منصوب می شود تکمیل شود.
  3. ازدواج‌های مذهبی نیز در صورتی به رسمیت شناخته می‌شوند که بر اساس قوانین کلیسای ارتدکس یونان سازماندهی شوند.
  4. داشتن حداقل دو شاهد برای ثبت ازدواج در قبرس الزامی است.

از نظر حقوقی ازدواج توسط وزارت کشور به رسمیت شناخته می شود.

ازدواج مدنی در قبرس

ازدواج مدنی بر اساس قانون مدنی در قبرس به سال 1923 باز می گردد. به دلیل روش نسبتا ساده، قبرس یک مقصد رایج برای شهروندان خارجی است که مایل به ازدواج هستند. در سال 2003 قبرس قانون ازدواج را فعال کرد که به شهروندان امکان می دهد برای مجوز ازدواج به افسر ازدواج شهرداری مورد نظر خود درخواست دهند. با این حال، الزامات کمی وجود دارد که زوجین باید قبل از ازدواج در قبرس رعایت کنند.

جشن ازدواج مدنی

  1. عقد ازدواج مدنی در قبرس از سال 1923 معتبر است.

از آنجایی که روش ساده است، بسیاری از زوج ها از سراسر جهان برای جشن ازدواج خود در قبرس می آیند و این رویداد را با تعطیلات ترکیب می کنند.

افرادی که مایل به برگزاری جشن ازدواج در قبرس شمالی بر اساس مفاد قانون ازدواج 104(I) سال 2003 هستند، فقط می توانند پس از ورود به قبرس، شخصاً به دفتر ازدواج شهرداری مورد نظر خود مراجعه کنند تا این ازدواج را انجام دهند. تشریفات خاصی که قبل از ازدواج آنها ضروری است.

  1. رویه ای که باید دنبال شود

الف) در گام اول، افراد ذینفعی که باید دارای شناسنامه قانونی (گذرنامه و شناسنامه) باشند، باید درخواست مشترکی به نام «اعلامیه ازدواج» را تکمیل، امضا و به افسر ازدواج تسلیم کنند. با همدیگر ازدواج کنند و مشخصات آنها بر اساس پاسپورتشان باشد.

(ب) در همان زمان، هر یک از دو طرف باید با سوگند یا تصدیق در نزد افسر ازدواج اعلام کند که هیچ مانع یا مانع قانونی دیگری برای ازدواج خود نمی‌داند و رضایت لازم برای ازدواج حاصل شده است. ، یا اینکه چنین رضایتی لازم نیست.

ج) همچنین افراد ذینفع باید گواهی رسمی مبنی بر عدم ازدواج خود ارائه دهند. با این حال، اگر افسر ازدواج در مورد صحت یا واقعی بودن گواهی ارائه شده توسط افراد ذینفع تردید داشته باشد، یا اگر افراد ذینفع نتوانند چنین سند رسمی را ارائه دهند (مانند شهروندان بریتانیایی)، از آنها خواسته می شود تا اظهارنامه سوگند یاد کنند. قبل از ثبت یک دادگاه منطقه ای که مجرد هستند و قبلا ازدواج نکرده اند. با این حال، طلاق‌گرفته‌ها باید «حکم مطلق» ازدواج منحل‌شده‌شان را ارائه کنند و بیوه‌ها باید «گواهی فوت» شریک متوفی خود را ارائه دهند. همچنین هر دو باید سوگند یاد کنند (سوگندنامه) که از آن زمان دیگر هرگز ازدواج نکرده اند.

(د) پس از انجام این تشریفات، ازدواج باید حداقل ظرف 15 روز روشن یا حداکثر ظرف 3 ماه از تاریخ ابلاغ اخطار، جشن گرفته شود. در صورتی که به هر دلیل ظرف مدت 3 ماه ازدواج صورت نگیرد، اخطار داده شده و کلیه اقدامات متعاقب آن باطل تلقی می شود. در واقع، افراد علاقه مند برای ازدواج مدنی با اخطار باید حدود 20 روز در قبرس اقامت داشته باشند.

ث) در صورت اضطرار و یا در صورت تمایل، افراد ذینفع می توانند با پرداخت هزینه های پیش پرداخت، برای تعیین تاریخ زودتر به افسر ازدواج مراجعه کنند. در این مورد ازدواج را می توان در عرض 2-3 روز کاری جشن گرفت.

تشریفات مقرر در بندهای 2(الف)(ب) و (ج) فوق الذکر در این مورد نیز اعمال می شود.

  1. افراد زیر هجده سال

اگر یکی از طرفین ازدواج مورد نظر، بدون اینکه بیوه یا بیوه باشد، کمتر از هجده سال سن داشته باشد، رضایت کتبی پدر، یا در صورت فوت یا ناتوانی، مادر یا اگر هر دو مرده باشند یا ناتوان از رضایت، قیم قانونی آن طرف، باید بنا به درخواست آنها به افسر ازدواج ارائه شود.

  1. جریمه برای اظهارات نادرست

در صورتی که باید متذکر شد که هر شخصی که عمداً اظهار خلاف واقع یا در هر اظهارنامه، گواهی یا سند دیگری که قانون باید تنظیم یا صادر کند، اظهار یا درج کند، محکوم به حبس است.

  1. مراسم مذهبی

ازدواج مدنی ممکن است توسط افسر ازدواج یا توسط یک وزیر ثبت شده مذهب در کلیسای خود برگزار شود. در این مورد نیز باید همین رویه در شهرداری رعایت شود، اما مراسم مذهبی را می توان در کلیسا برگزار کرد. کلیه هماهنگی های لازم با وزیر ثبت شده و کلیسا باید توسط افراد ذینفع انجام شود.

  1. سند ازدواج

به زوج توسط افسر ازدواج گواهی ازدواج ارائه می شود، اما در صورتی که بخواهند یک یا چند نسخه گواهی شده گواهی را تهیه کنند، می توانند به افسر ازدواج یا وزارت کشور مراجعه کنند.

  1. کپی برای ارسال به سفارت و غیره

همچنین لازم به ذکر است که طبق قانون، اگر یکی از طرفین ازدواج مورد نظر تابع کشور خارجی دارای سفارت یا کنسولگری در قبرس باشد، افسر ازدواج باید به سفارت یا کنسولگری کشور قبرس ارسال کند. چنین کشوری در قبرس یک کپی گواهی شده از گواهی ازدواج.

در مورد عروسی قبرس چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

ازدواج در قبرس شمالی نیاز به آمادگی خاصی ندارد، زیرا این روش ساده است و مستلزم تهیه مدارک خاصی است که به راحتی به دست می آیند. یکی دیگر از واقعیت های جالب در مورد برگزاری مراسم عروسی در این کشور این است که به عنوان یک شهروند خارجی، نیازی به رعایت شرایط خاص یا تهیه مدارک خاصی ندارید، همانطور که در مورد شهروندان قبرسی نیز صدق می کند، به جز اینکه باید پاسپورت معتبر ارائه شود. به جای شناسه یک استثنا دیگر برای شهروندان خارجی کشورهای غیر اتحادیه اروپا اعمال می شود که برای اولین بار به یکی از کشورهای اتحادیه اروپا می آیند و برای ورود به این کشور به ویزای مسافرتی نیز نیاز دارند.

امکان سازماندهی هر دو مراسم قانونی و کلیسا در قبرس وجود دارد، با این حال، تنها اولین مورد دارای وزن قانونی در مورد شناسایی است.

برای ازدواج در قبرس چه مراحلی باید رعایت شود؟

اولین قدم برای ازدواج در قبرس، تنظیم قرار ملاقات قبل از ازدواج با افسر ازدواج است. هر دو طرف باید در جلسه ای که در آن اعلامیه ازدواج خود را ارائه می دهند، شرکت کنند. همراه با اعلامیه ازدواج، هر دو طرف باید اظهارنامه جداگانه ای مبنی بر عدم وجود مانعی برای ثبت ازدواج ارائه دهند. آنها همچنین باید اعلام کنند که تمام رضایت های لازم اخذ شده است یا اینکه نیازی به کسب رضایت نیست. در موارد خاص، ممکن است از طرفین خواسته شود که در مقابل دادگاه منطقه ای قبرس حاضر شوند و اعلامیه قسم خورده ای مبنی بر عدم ازدواج خود ارائه دهند. پس از انجام تشریفات، زوجین باید بین 15 روز تا 3 ماه ازدواج خود را ثبت کنند. با این حال، افسر ازدواج می تواند ازدواج فوری را نیز با صدور مجوز ازدواج ویژه در عرض سه روز جشن بگیرد.

ازدواج های مدنی در قبرس نیز ممکن است توسط وزیر مذهبی ثبت شده در کلیسا برگزار شود.

قوانین و مقررات ثبت ازدواج در قبرس شمالی

دفتر ثبت ازدواج در قبرس

تمام ازدواج هایی که در قبرس انجام شده است توسط دفتر ثبت ازدواج که مطابق با قانون ثبت احوال و مهاجرت ایجاد شده است، ثبت می شود. سردفتر باید داده های مربوط به مراسم مدنی و مذهبی را حفظ کند و از جمله مدارکی که باید داشته باشد، رضایت طرفین اتحادیه است.

اداره ثبت اسناد همچنین گواهی ازدواج را برای همسران صادر می کند و همچنین طلاق هایی را که در قبرس اتفاق می افتد ثبت می کند.

ازدواج شهروندان خارجی در قبرس

هیچ مانعی برای ازدواج در قبرس به عنوان یک شهروند خارجی وجود ندارد، زیرا هیچ روش خاصی وجود ندارد که فرد باید از آنها پیروی کند. اما توصیه می شود برای حضور در زمان مقرر نزد افسر ازدواج، تاریخ برگزاری مراسم و رزرو پرواز را از قبل تعیین کنید.

برای ثبت نام ازدواج در قبرس، فرد خارجی باید مدارکی را ارائه دهد که نشان دهد در کشور دیگری ازدواج نکرده است. از این نظر، قوانین محلی نیازمند یک سند رسمی است که توسط یک مقام صالح در کشور مبدأ شخص مربوطه صادر شده باشد.

با توجه به شرایط مشابه برای اتباع خارجی که نیاز به ارائه گواهی عدم مانع دارند، باید توضیحات زیر ارائه شود:

  • در مورد شهروندان اتحادیه اروپا، نیازی به صدور گواهینامه در قبرس نیست.
  • در مورد شهروندان غیر اتحادیه اروپا، گواهی را می توان از طریق سفارت یا کنسولگری قبرس در کشورهای خود دریافت کرد.

از جمله مدارکی که برای اخذ مدارک باید بایگانی شود، گذرنامه معتبر، اظهارنامه با ذکر وضعیت فعلی و شناسنامه الزامی است. در مورد افراد مطلقه یا بیوه صدور حکم طلاق به ترتیب گواهی فوت الزامی است. این موارد باید به یونانی یا انگلیسی ترجمه شده و قبل از ارسال گواهی شود.

پس از ازدواج در قبرس، خارجیانی که به کشورهای خود باز می گردند می توانند ازدواج خود را در آنجا به رسمیت بشناسند.

شرایط اقامت برای شهروندان خارجی که برای ازدواج به قبرس می آیند

عروسی در قبرس رویای بسیاری از خارجی هاست که می خواهند از دیدنی ترین مناظر اروپا لذت ببرند، به همین دلیل است که بسیاری از شهروندان کشورهای همسایه برای ازدواج به اینجا می آیند. برای داشتن یک مینی تعطیلات بدون استرس و لذت بردن از مراسم خود می توانند مجوز ویژه 3 روزه را دریافت کنند که می تواند به عنوان اجازه اقامت در طول مدت اقامت مورد استفاده قرار گیرد. عدم دریافت این مجوز منجر به طولانی شدن مدت اقامت در قبرس می شود زیرا افسر ثبت احوال نمی تواند مراسم را تا پانزدهمین روز پس از ثبت اسناد انجام دهد. این می تواند منجر به حداقل مدت اقامت 20 روزه همسران آینده شود.

شرایط اقامت برای شهروندان خارجی که برای ازدواج به قبرس می آیند

عروسی در قبرس رویای بسیاری از خارجی هاست که می خواهند از دیدنی ترین مناظر اروپا لذت ببرند، به همین دلیل است که بسیاری از شهروندان کشورهای همسایه برای ازدواج به اینجا می آیند. برای داشتن یک مینی تعطیلات بدون استرس و لذت بردن از مراسم خود می توانند مجوز ویژه 3 روزه را دریافت کنند که می تواند به عنوان اجازه اقامت در طول مدت اقامت مورد استفاده قرار گیرد. عدم دریافت این مجوز منجر به طولانی شدن مدت اقامت در قبرس می شود زیرا افسر ثبت احوال نمی تواند مراسم را تا پانزدهمین روز پس از ثبت اسناد انجام دهد. این می تواند منجر به حداقل مدت اقامت 20 روزه همسران آینده شود.

به رسمیت شناختن ازدواج های قبرسی در خارج از کشور

همانطور که در بالا ذکر شد، تعداد شهروندان خارجی که ازدواج خود را در قبرس ثبت می کنند به طور مداوم در حال افزایش است و به همین دلیل است که بسیاری از مردم می پرسند که آیا گواهی ازدواج آنها در کشورشان به رسمیت شناخته می شود یا خیر. پاسخ این است که بله، ازدواج هایی که در قبرس برگزار می شود در خارج از کشور تایید می شود، با این حال، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که در آن گواهی نامه ها باید ترجمه و آپستیل شوند.

نحوه اخذ اقامت هنگام ازدواج با یک شهروند قبرسی

قبرس از بسیاری از شهروندان خارجی که تصمیم به نقل مکان و ماندن در اینجا گرفته اند و خانواده های خود را برای زندگی با خود بیاورند درخواست کرده است. این امر در مورد کسانی که در کشورهای مبدا ازدواج کرده اند و می خواهند همسر خود را برای پیوستن به آنها بیاورند نیز صدق می کند. برای آنها، این روش مستلزم به رسمیت شناختن ازدواج آنها در قبرس است. برای این منظور، سند ازدواج اصلی ترین سندی است که برای وصلت مجدد به همسرشان نیاز دارند.

مورد دیگر اتباع قبرسی است که مدتی در خارج از کشور زندگی کرده اند، در آنجا با یک شهروند خارجی ازدواج کرده و سپس به قبرس بازگشته اند. در این شرایط، همسر خارجی می تواند با تبعه قبرسی که می تواند برای اجازه اقامت درخواست دهد، نقل مکان کند.

مهم ترین مزیت این است که همسر خارجی پس از 3 سال ازدواج با یک تبعه قبرس و 2 سال دیگر در این کشور زندگی می کند.

آمار ثبت ازدواج در قبرس

در پایان سال 2018 که آخرین سرشماری جمعیت به پایان رسید، قبرس در مجموع 888000 نفر جمعیت داشت. با اشاره به ازدواج های ثبت شده در کشور برای سال 1398، آمار ارائه شده توسط وزارت کشور حاکی از آن است که:

  • تعداد ازدواج ها از 13783 در سال 2018 به 14854 در سال 2019 افزایش یافته است.
  • از این تعداد، 3673 ازدواج بین ساکنان قبرس انجام شده است.
  • نرخ ازدواج خام بین ساکنان قبرس 8.9 در هر 1000 نفر بود.
  • 1% از ازدواج های ثبت شده در قبرس بین ساکنین با منشاء خارجی بوده است.
  • اکثر شهروندان خارجی که در سال 2019 در قبرس ازدواج کردند از هند، پاکستان و رومانی بودند.

شهروندان خارجی که در قبرس ازدواج می کنند همچنین باید بدانند که افسر ازدواج پس از گواهی ازدواج یک کپی را به سفارت یا کنسولگری شهروندان خارجی در این کشور ارسال می کند.

مدارک لازم ثبت ازدواج در قبرس شمالی

هنگامی که تصمیم به ازدواج در TRNC گرفتید، باید یک روند قانونی را دنبال کنید.

اگر شهروند ترک قبرس هستید، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • کارت شناسایی
  • کپی کارت شناسایی والدین
  • گواهی مبنی بر اینکه هیچ مانعی برای ازدواج وجود ندارد.
  • گواهی طلاق، اگر طلاق گرفته اید.
  • در صورت مالکیت ملک غیر منقول، کپی سند مالکیت
  • گزارش سلامت⠀

اگر شما یا نامزدتان یا هر دو اتباع خارجی هستند، باید اطلاعات زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه
  • گواهی محتار
  • شناسنامه
  • گواهی عدم وجود مانع برای ازدواج، صادر شده از مقامات رسمی کشور تابعیت*
  • گزارش سلامت

توجه : محتار در قبرس شمالی ، فرد مورد اعتمادی است که توسط مردم انتخاب می شود و شما برای دریافت اقامت نیاز به نامه محتار دارید.

*اگر شما و همسرتان قبلا ازدواج نکرده اید، می توانید از ارائه گواهی عدم مانع صادر شده توسط مقامات رسمی کشور مبدا معاف شوید. در عوض، موسسه حقوقی ما سند مشابهی را آماده می کند که برای درخواست شما معتبر است.

برای اتباع خارجی، تمامی مدارک باید به زبان ترکی ترجمه شده و یا توسط نمایندگی ترک قبرس یا سفارت ترکیه تایید شده باشد.

سوالات متداول

هزینه ازدواج در قبرس شمالی چقدر است؟

هزینه عروسی برای 80 مهمان در قبرس به طور متوسط حدود 16000 یورو است. ازدواج هایی که در قبرس برگزار می شوند نه تنها از نظر قانونی الزام آور هستند بلکه در سطح بین المللی نیز به رسمیت شناخته شده اند. با این حال، قبل از روز بزرگ خود، باید سه روز کاری را در کشور سپری کنید.

آیا خارجی ها می توانند در قبرس ازدواج کنند؟

هیچ مانعی برای ازدواج در قبرس به عنوان یک شهروند خارجی وجود ندارد، زیرا هیچ روش خاصی وجود ندارد که فرد باید از آنها پیروی کند. اما توصیه می شود برای حضور در زمان مقرر نزد افسر ازدواج، تاریخ برگزاری مراسم و رزرو پرواز را از قبل تعیین کنید.

شرایط ازدواج در قبرس برای خارجی ها چیست؟

ازدواج مدنی در قبرس

– گذرنامه معتبر که ممکن است به عنوان مدرک هویت، سن و ملیت ارائه شود.

– مدرک فسخ ازدواج قبلی

– اثبات مجرد بودن آنها؛ تایید مقام صلاحیتدار کشور اتباع خارجی مبنی بر اینکه وی از نظر قانونی برای ازدواج آزاد است.

برای ازدواج در قبرس چه مدارکی لازم است؟

این مدارک باید شامل اطلاعات زیر باشد: نام کامل (بر اساس پاسپورت)، آدرس، ملیت، شماره پاسپورت و بیان اینکه مجرد، مطلقه یا بیوه. و قصد ازدواج در قبرس را اعلام کنید. و با مهر آپوستیل از سردفتر اسناد رسمی امضا شود.

بهترین ماه برای ازدواج در قبرس کدام ماه است؟

زمان ازدواج در قبرس قبرس یک تابستان فوق العاده طولانی از ابتدای آوریل تا پایان اکتبر ارائه می دهد. هر یک از آن ماه ها برای عروسی دوست داشتنی خواهد بود. با این حال، ماه های مورد علاقه شخصی من هستند

مراحل ازدواج در قبرس چگونه است؟

برای ازدواج مدنی بین شهروندان قبرسی، زوجین باید گواهی های زیر را ارائه دهند:

  • سوگندنامه ای که در مقابل یکی از سردفتران دادگاه ناحیه نیکوزیا ارائه شده است.
  • گواهی آزادی ازدواج از ناحیه نیکوزیا.
  • گواهی طلاق (حکم مطلق)*
  • گواهی فوت همسر*

 

در این مقاله بصورت کامل با قوانین و شرایط ازدواج در قبرس شمالی صحبت کردیم، اگر سوالاتی در ذهن دارید که پاسخی برای آنها نیافتید با مشاوران تاپ گلد امپایر استیت با شماره 00905391014661 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *