لوگو فوتر تاپ گلد

وکیل مهاجرت به قبرس شمالی

وکیل مهاجرت به قبرس شمالی

فهرست مطالب

وکلای مهاجرتی قبرس تاپ گلد می توانند به اشخاص حقیقی که می خواهند به این کشور نقل مکان کنند و همچنین به تجار خارجی که علاقه مند به سرمایه گذاری در یک کشور جدید یا گسترش تجارت موجود در این بازار هستند کمک کنند.

با تجربه عمیق در این زمینه، وکلای ما در طول سال ها به بسیاری از خارجی ها که به دنبال دریافت ویزا در این کشور هستند، برای نقل مکان به اینجا برای یک بازه زمانی کوتاه مدت یا بلند مدت یا حتی درخواست شهروندی قبرس کمک کرده اند.

یک خارجی می تواند از طریق ازدواج با یک شهروند محلی، حق اخذ تابعیت قبرس را داشته باشد. این حق در زمانی قابل اعطا است که زوجین حداقل 3 سال ازدواج کرده باشند.

همچنین لازم است متقاضی در لحظه ارائه درخواست حداقل 2 سال مقیم قبرس باشد. این حق برای همسرانی که در یک کشور خارجی زندگی می کنند نیز صدق می کند.

برای زوج‌هایی که در این کشور زندگی می‌کنند، همسر خارجی باید مجوز اقامت قبرس را با تأیید اقامت قانونی ارائه دهد. علاوه بر این سند، متقاضی باید مجموعه گسترده ای از اسناد را تهیه کند.

ارائه مدارکی که تابعیت همسر را تأیید می کند، صرف نظر از اینکه همسر از اتباع قبرس به دلیل تولد یا تابعیت باشد، ضروری است.

شهروندی قبرس همچنین زمانی می تواند به دست آید که یک خارجی هیچ ارتباطی با این کشور/با یک شهروند قبرسی نداشته باشد. این امر به عنوان تابعیت از طریق تابعیت شناخته می شود، یک فرآیند طولانی که مستلزم آن است که خارجی به تدریج بخشی از جامعه قبرس شود.

فرد خارجی ابتدا باید سال های زیادی را به عنوان مقیم دائم در این کشور سپری کند تا بتواند این روش را شروع کند.

برای شرایطی که یک خارجی بر اساس ازدواج با یک تبعه قبرسی برای شهروندی درخواست می کند، لطفاً توجه داشته باشید که بدون داشتن مجوز اقامت در قبرس نیز امکان درخواست وجود دارد.

این امر ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که زوجین متاهل باشند و تبعه خارجی به دلایل مختلف در کشور خود زندگی کند که باید در پرونده درخواست ارائه شود.

خدمات وکیل مهاجرت به قبرس شمالی

وکیل مهاجرت به قبرس شمالی می تواند وکالت مشتریانی از سراسر جهان را داشته باشد و بدون در نظر گرفتن شهروندی به آنها کمک کند. خارجی ها باید بدانند که قوانین موجود در قبرس بین شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان خارج از اتحادیه اروپا تمایز قائل می شوند، به این معنی که مقررات متفاوتی اعمال خواهد شد. با توجه به راه هایی که وکیل مهاجرتی ما می تواند کمک کند، موارد زیر را ذکر می کنیم:

  • شرکت در برنامه سرمایه گذاری قبرس که از طریق آن سرمایه گذاران خارجی می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.
  • اخذ اجازه اقامت موقت و اجازه اقامت دائم پس از اقامت برای مدت معین
  • ارائه مشاوره حقوقی در مورد روشی که یک خارجی می تواند شهروند قبرسی شود. وکیل مهاجرت به قبرس شمالی شرکت تاپ گلد به بسیاری از شهروندان خارجی کمک کرده تا تابعیت خود را دریافت کنند.
  • درخواست برای مجوز کار،برای افرادی که به دنبال کار در این کشور هستند طراحی شده است.
  • تهیه اسناد برای برنامه های الحاق خانواده برای اعضای خانواده اتباع خارجی کشورهای ثالث.
  • کمک به مشاوره حقوقی در مورد مقررات اعمال شده در قبرس برای نقل و انتقالات درون شرکتی؛
  • ارائه اطلاعات در مورد انواع ویزاهای موجود در این کشور و مدارکی که متقاضی باید ارائه دهد.

اگر قصد مهاجرت به قبرس را دارید و نیاز به کمک حقوقی تخصصی دارید، با کارشناسان تاپ گلد تماس بگیرید

خارجی ها چگونه می توانند اجازه اقامت قبرس را دریافت کنند؟

خارجی هایی که به قبرس مهاجرت می کنند باید از این واقعیت آگاه باشند که پس از ورود به این کشور، باید مجموعه ای از مراحل را انجام دهند که به آنها اجازه می دهد در اینجا بر اساس مبنای قانونی زندگی کنند. روش اخذ مجوز اقامت بر اساس نوع سندی که شخص به آن علاقه دارد متفاوت است. قانون قبرس دو نوع اصلی اجازه اقامت را ارائه می دهد: اجازه اقامت موقت و مجوز اقامت دائم.

خارجی ها باید بدانند که برای اتباع غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند بیش از 1 ماه در اینجا بمانند، مجوز اقامت موقت لازم است. اجازه اقامت موقت معمولا برای یک دوره یک ساله صادر می شود. اجازه اقامت دائم قبرس را می توان پس از پنج سال زندگی در این کشور تحت شرایط خاص دریافت کرد. خارجی هایی که مایل به مهاجرت به قبرس هستند می توانند جزئیات بیشتری در مورد مجوز اقامت دائم از تیم وکلای ما دریافت کنند.

قبرس به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در اروپا شناخته می شود. با مناظر زیبا و دمای گرم و سبک زندگی جذاب، این کشور می تواند مقصدی ایده آل برای خارجی هایی باشد که به دنبال نقل مکان به کشوری جدید هستند.

علاوه بر این، مزایای اقتصادی زیادی وجود دارد که می توان در هنگام مهاجرت به قبرس به دست آورد، به ویژه در مورد بازرگانان خارجی که علاقه مند به ثبت شرکت در قبرس هستند. در صورت تمایل به مهاجرت به قبرس، تیم وکلای ما می توانند جزئیات بیشتری در مورد این مزایا به شما ارائه دهند. همچنین اگر می خواهید شرایط قانونی اولیه برای اخذ اقامت دائم قبرس را بدانید، می توانید به ما اعتماد کنید.

همچنین در صورتی که هدف از سفر به قبرس، تجارت یا اتحاد مجدد خانواده باشد، دعوت نامه نامه رسمی و همچنین اطلاعاتی در مورد بودجه شخصی که برای کل اقامت در قبرس کافی است، ضروری است. تمامی مراحل مربوط به درخواست ویزای قبرس توسط یکی از وکلای مهاجرتی ما در قبرس قابل توضیح است.

کسانی که علاقه مند به مهاجرت به قبرس هستند و نیاز به کمک و راهنمایی دارند. کاملاً توصیه می شود که به پشتیبانی یک متخصص در زمینه مهاجرت در قبرس که قوانین را می شناسد و می تواند خارجی ها را در تمام مراحل درخواست ویزا راهنمایی کند، تکیه داشته باشید.

انتخاب خدمات مهاجرتی تاپ گلد در قبرس

قبرس پذیرای خارجیانی است که می خواهند از استانداردهای عالی زندگی در کشوری امن و قابل تقدیر برخوردار شوند. کشورهای خاصی وجود دارند که برای ویزای ورود به قبرس نیاز به توجه دارند، موضوعی که وکلای مهاجرت ما می توانند پشتیبانی و کمک عمیقی ارائه دهند.

قانون مهاجرت در قبرس کاملا مجاز است، با این حال شرایط خاصی برای درک و احترام وجود دارد، بیشتر در مورد ویزا، مجوز کار، و اجازه اقامت، که می تواند مسیر قانونی را برای درخواست شهروندی قبرس نیز باز کند. این جنبه ها به نگرانی ما وارد می شود، بنابراین افراد علاقه مند به مهاجرت به قبرس می توانند به حمایت، حرفه ای بودن و شایستگی متخصصان ما اعتماد کنند.

چگونه یک خارجی می تواند شهروند قبرسی شود؟

به‌طور سنتی، خارجی‌ها چهار گزینه قانونی مختلف داشتند که فرصت کسب شهروندی قبرس را برای آنها فراهم می‌کرد. یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای تبدیل شدن به یک شهروند قبرسی از طریق تابعیت است، فرآیندی که از طریق آن یک خارجی به طور دائم به اینجا نقل مکان می‌کند تا مقیم دائم و شهروند کشور شود.

یکی دیگر از گزینه های قانونی مهاجرت به قبرس و اخذ شهروندی، ازدواج با یک شهروند قبرسی است. در اینجا، شرایط خاصی اعمال می شود و شهروندی به طور خودکار اعطا نمی شود، زیرا چندین سال اقامت در این کشور لازم است. گزینه شهروندی برای کسانی که شهروند کشورهای دیگر هستند، اما دارای منشاء قبرسی هستند، باز است.

مزایای پاسپورت قبرس چیست؟

پاسپورت قبرسی فقط به افرادی داده می شود که تابعیت قبرس را از طریق یکی از راه های قانونی ارائه شده در بالا به دست آورده اند. در حالی که ساکنان دائم تقریباً حقوقی مشابه شهروندان قبرسی دارند، محدودیت هایی اعمال می شود و آنها حق دریافت پاسپورت قبرسی را نخواهند داشت. آنها تحت یک مجوز اقامت دائم در اینجا زندگی خواهند کرد که به آنها اجازه اقامت دائم را می دهد، اما آنها از گذرنامه کشور محل اقامت خود استفاده خواهند کرد.

قانون مهاجرت قبرس به اتباع خارجی اجازه می دهد تا پس از تکمیل مراحل شهروندی، پاسپورت قبرس داشته باشند. این سند حقوق کاملی را اعطا می کند که مانند حقوق افرادی است که نسل ها در قبرس به عنوان شهروندان قبرسی زندگی می کنند، بدون هیچ گونه تمایزی.

کسانی که دارای گذرنامه صادر شده توسط مقامات قبرس هستند مجاز به رای دادن هستند و می توانند بدون محدودیت از گذرنامه خود برای سفر استفاده کنند. لازم به ذکر است که دارندگان پاسپورت قبرس می توانند بدون محدودیت و بدون ویزا در اتحادیه اروپا (EU) سفر کنند، زیرا این کشور عضو اتحادیه اروپا است و حق رفت و آمد آزادانه افراد را برای شهروندان اتحادیه اروپا اعمال می کند.

همچنین باید بدانید که چنین دارندگان گذرنامه می توانند با پیروی از قوانین قانونی مشابهی که برای شهروندان هر کشور عضو اتحادیه اروپا در دسترس است، در مؤسسات آموزشی اتحادیه اروپا ثبت نام کنند. حقوق به دست آمده از طریق این پاسپورت همچنین به فرصت های شغلی در اتحادیه اروپا یا مراقبت های پزشکی اشاره دارد.

حداقل شرایط اخذ تابعیت در قبرس چیست؟

اگر به منظور اخذ شهروندی به قبرس مهاجرت می کنید، باید توجه داشته باشید که قبل از شروع این روش باید به مدت 7 سال در اینجا زندگی کنید. بر اساس اعلام اداره ثبت احوال و مهاجرت، کسانی که با شهروندان قبرسی در ارتباط هستند (فقط والدین یا فرزندان) می توانند پس از پنج سال زندگی در اینجا، روند شهروندی را شروع کنند.

هنگام شروع این روش، فرد باید مدارکی در مورد اقامت دائم قبرس ارائه دهد و سپس مجموعه ای از اسناد را ارائه دهد که می تواند بر اساس مسیر قانونی که از طریق آن شهروندی به دست می آید متفاوت باشد. وکلای مهاجرتی قبرس ما یک لیست اولیه از اسنادی را تهیه کرده اند که در این مورد ضروری است:

  • گواهی تولد متقاضی و سوابق کیفری پاک وی.
  • کپی پاسپورت شخص که تمام ورود و خروج از قبرس را نشان می دهد.
  • کپی یک آگهی از یک روزنامه محلی که در آن شخص اعلام می کند که درخواست تابعیت داده است.
  • دو عکس گذرنامه و پرداخت هزینه مورد نیاز برای این روش (500 یورو)؛
  • در مواردی که متقاضی باید مدارکی را از کشورهای مبدأ خود ارائه دهد، مدارک باید به یونانی یا انگلیسی ترجمه شوند.

سپس، فرد باید فرم درخواست را ارسال کند که بر اساس وضعیت خاص وی متفاوت است. در این مرحله، می توانید برای مشاوره جزئی و دقیق تر به وکلای مهاجرتی قبرس ما اعتماد کنید، زیرا این فرم های درخواست بر اساس مسیر قانونی اخذ شهروندی و همچنین سن متقاضی اشاره دارد.

از علاقه مندان به دریافت خدمات مهاجرتی در این کشور دعوت می شود با وکیل مهاجرتی تاپ گلد امپایر استیت در قبرس تماس بگیرند. تیم ما می تواند با خدمات اضافی، به غیر از موارد ارائه شده در این مقاله، کمک کند. لطفا با وکلای ما تماس بگیرید تا در مورد بهترین روش مهاجرت به قبرس کمک های حرفه ای و مشاوره مناسب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *