لوگو فوتر تاپ گلد

اقامت قبرس با اجاره ملک

اقامت قبرس با اجاره ملک

فهرست مطالب

چگونگی اخذ اقامت کشور قبرس شمالی با اجاره ملک

قبرس شمالی به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، سواحل زیبا و آفتاب گرم و دلپذیر مقصد بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا و بخصوص اروپا و کشورهای خاورمیانه است. بسیاری از افراد و گردشگران ترجیح می‌دهند به جای اینکه نگران رزرو هتل و اقامتگاه و تأمین هزینه آن باشند، ملکی را در قبرس شمالی اجاره کرده و هر زمان که بخواهند با خیال راحت به این کشور مسافرت کنند. همچنین دانشجویان بسیار زیادی که هرساله به قصد ادامه تحصیل راهی این کشور می‌شوند، پس از سپری کردن سال‌های اولیه در خوابگاه، تمایل به اجاره ملک پیدا می‌کنند. در این مطلب هرآنچه که باید درباره اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک بدانید را به شما خوانندگان ارائه کرده‌ایم.

نگاهی به انواع ملک اجاره‌ای در کشور قبرس شمالی

واحدها و آپارتمان‌های مناسب برای اجاره در کشور قبرس شمالی از تنوع بالایی برخوردار بوده و همین دلیلی بر ایجاد چندین دسته‌بندی در ملک‌های اجاره‌ای در قبرس شمالی بوده است. دسته بندی‌هایی مانند، واحدهای استدیو(سوئیت)، یک خوابه، دوخوابه،سه خوابه، ویلایی، نیمه ویلایی و پنت هاوس است. لازم به ذکر است که انتخاب زندگی در شهرک‌ها و یا سکونت در داخل شهر هم به عهده خود مستاجر می‌باشد.

انواع ملک اجاره ای در کشور

مزایای دریافت اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک در این کشور

اجاره ملک در قبرس شمالی سود و منفعت بسیاری را در پی دارد که به اقتضای شرایط هر فرد این مزیت‌ها متفاوت خواهد بود. برای مثال اشخاصی که علاقه مند به طبیعت زیبا و چشم نواز می باشند، با اجاره ملک در قبرس شمالی، در یکی از بهترین نقاط دنیا سکونت خواهند داشت.

مزایای دریافت اقامت قبرس با اجاره ملک

مزایای بسیاری حول و محور خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد که عبارتند از:

  • بهره مندی از سود سالانه با خرید ملک
  • اخذ اقامت دائم قبرس شمالی
  • زندگی در منطقه آرام و با امنیت
  • تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و سطح اول
  • بازار کار مناسب به دلیل صنعت گردشگری قوی
  • بهره‌مندی از حقوق شهروندی از طریق اخذ اقامت دائم

هزینه‌های مربوط به آب، برق و گاز در زمان اجاره ملک در قبرس شمالی

هزینه‌های برق، گاز و نفت به دلیل عدم بهره مندی قبرس شمالی از نیروگاه‌های برقی قوی و همینطور مخازن نفت و گاز متوسط رو به بالا است .تمامی خانه‌های در قبرس شمالی مبلغی را به عنوان شارژ از مستاجر و یا مالک دریافت می‌کنند که مبلغ این شارژ با توجه به شرایط ملک و امکاناتی که در آن وجود دارد قابل تغییر است. معمولا در شهرک‌های ساخته شده در قبرس شمالی به دلیل بالا بودن میزان امکانات رفاهی، هزینه های مربوط به شارژ ماهیانه بیشتر از داخل شهر قبرس شمالی است.

هزینه آب و برق و گاز در زمان اجاره ملک در قبرس

در قراردادهای مربوط به رهن و اجاره در قبرس شمالی پرداخت هزینه شارژ توسط مالک یا مستاجر به همراه جزئیات کاملی از آن ذکر می‌شود. هزینه شارژ ساختمان در بعضی اوقات به صورت ماهیانه و در اکثر اوقات توسط مالک همان ابتدا برای مدت 1 سال گرفته می‌شود.

برای دریافت اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک باید از هزینه‌های اجاره مطلع باشید

بدون شک، یکی از مهمترین عواملی که تأثیر زیادی بر هزینه اجاره خانه در قبرس شمالی دارد، نوع خانه انتخابی و به طور طبیعی، موقعیت جغرافیایی آن است. به عنوان مثال، در صورتی که خانه‌های ویلایی یا پنت‌هاوس را انتخاب کنید، بدون شک هزینه اجاره بسیار بالاتر خواهد بود و گاهی اوقات چندین برابر هزینه اجاره آپارتمان خواهد بود. یا اگر به دنبال اجاره خانه در شهرها باشید، هزینه‌ها کمتری نسبت به اجاره خانه در مناطق شهرکی باید پرداخت کنید. بنابراین، هنگام مراجعه به دفاتر املاک، توضیحات کامل در مورد این مسائل به شما ارائه می‌شود. اما به یاد داشته باشید که بهتر است خانه‌ای را اجاره کنید که به محل تحصیل یا محل کار شما نزدیک باشد، زیرا در غیر این صورت، باید هزینه‌های بیشتری برای رفت و آمد پرداخت کنید.

متوسط هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه به صورت ماهانه

متوسط هزینه اجاره یک آپارتمان استودیو 6000 لیر، تک خواب 8000 لیر، دو خواب 10000 لیر، سه خواب 15 الی 20000 لیر می باشد و همچنین هزینه اجاره ماهانه واحدهای ویلایی از 20000 لیر شروع می شود.البته قیمت مسکن در قبرس شمالی بستگی به طبقه ملک، مجاورت آن با دریا و مرکز شهر دارد. هزینه اجاره آپارتمان با توجه به منطقه کشور قبرس شمالی متفاوت است. این کشور متشکل از شهرهای: گیرنه، فاماگوستا، نیکوزیا و لفکه می باشد.

هزینه اجاره آپارتمان در قبرس

سوالات متداول در مورد اجاره ملک در قبرس شمالی

آیا برای اخذ اقامت کشور قبرس شمالی نیاز به استخدام وکیل داریم؟

بله. قطعا وکیل می‌تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

آیا امکان دریافت اقامت دائم کشور قبرس شمالی با اجاره ملک وجود دارد؟

خیر، شما با اجاره ملک در قبرس شمالی اقامت موقت این کشور را دریافت می کنید.

بعد از چند سال زندگی در کشور قبرس شمالی می‌توان تابعیت این کشور را به دست آورد؟

شما بعد از 5 سال Beyaz Kimlik دریافت می کنید که با گذشت دو سال از دریافت بیاز کیملیک در صورت نداشتن سوء پیشینه و پرداخت شدن مالیات ها می توانید اقامت دائم دریافت نمایید.

آیا برای خرید و یا اجاره ملک در کشور قبرس شمالی شرط سنی وجود دارد؟

بله متقاضی خرید ملک در کشور قبرس شمالی باید حداقل دارای 18 سال سن باشد.

آیا خارجی ها می توانند ملک در قبرس شمالی اجاره کنند؟

بله، در قبرس شمالی، انواع مختلفی از مسکن برای اجاره وجود دارد. از ویلایی کوچک و دنج تا آپارتمان‌های بزرگ و مجلل می‌توانید انتخاب کنید.

اجاره ماهیانه در قبرس شمالی چقدر است؟

متوسط هزینه اجاره یک آپارتمان استودیو 6000 لیر، تک خواب 8000 لیر، دو خواب 10000 لیر، سه خواب 15 الی 20000 لیر می باشد و همچنین هزینه اجاره ماهانه واحدهای ویلایی از 20000 لیر شروع می شود.

سوالات متداول در مورد اجاره ملک در قبرس

اقامت تضمین شده در قبرس شمالی با اجاره ملک در این کشور

با توجه به قیمت مناسب املاک و آب و هوای مناسب قبرس شمالی، بسیاری از افراد به دنبال اخذ اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک هستند تا هم از آثار اقامتی این روش استفاده نمایند و هم سود مناسبی اخذ کنند. لازم به ذکر است که باید بگوییم که اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک از نوع اقامت موقتی می‌باشد و متقاضی تنها به مدت کوتاه و نهایت 1 سال می‌تواند اقامت قبرس شمالی را اخذ نماید. به همین دلیل اگر قصد دارید اقامت طولانی‌تری را اخذ کنید باید از مسیرهای دیگر مهاجرتی که منجر به اقامت‌های بلند مدت می‌شوند نظیر اقامت کاری، تحصیلی و یا سرمایه‌گذاری اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *