لوگو فوتر تاپ گلد

اقامت قبرس با خرید ملک

اقامت قبرس با خرید ملک

فهرست مطالب

قبرس شمالی از کشورهایی است که ایرانیان زیادی به دنبال مهاجرت به آن هستند. یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به قبرس شمالی، سرمایه‌گذاری در بازار املاک این کشور است و با خرید ملک در قبرس شمالی امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور وجود دارد و برای خرید ملک امکان دریافت وام را هم دارید.در ادامه با شرایط و قوانین اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک آشنا می‌شوید.

چرا اخذ اقا‌مت قبرس شمالی با خر‌ید ملک گزینه‌ای ایده‌آل است؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که اتباع خارجی به دنبال خرید ملک در قبرس شمالی هستند، وجود برنامه شهروندی اقتصادی قبرس است. باید بدانید که در بیشتر کشورهای اروپایی امکان اخذ اقامت با خرید ملک وجود ندارد و افراد برای خرید ملک باید اقامت کشور مورد نظر را از قبل داشته باشند. اما در کشور قبرس شمالی قوانین متفاوت است. در واقع امکان اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک برای اتباع خارجی وجود دارد.

چرا اخذ اقا‌مت قبرس با خر‌ید ملک گزینه‌ای ایده‌آل است؟

از دیگر مزایای خرید ملک در قبرس شمالی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در زمان خرید ملک از شخص دیگر در این کشور لازم نیست که مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنید. تنها کافی است که مالیات انتقال مالکیت ملک را بپردازید. میزان این مالیات با توجه به ارزش ملک بین 1.5 تا 4 درصد ارزش کل ملک است.

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور قبرس با روش خرید ملک

طبق قانون قبرس شمالی، یک فرد غیر اروپایی که در قبرس شمالی برای خود و خانواده‌اش  ملکی حداقل به ارزش 70 الی 80 هزار پوند انگلیس به اضافه مالیات بر ارزش افزوده و بیشتر خریداری می‌کند، این فرد می‌تواند برای اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک اقدام نماید. قبرس شمالی با داشتن فرهنگی غنی و متنوع، محیط امن و پایداری را برای متقاضیان خرید ملک در این کشور فراهم می‌نماید و به همین دلیل قبرس شمالی بهترین گزینه برای سفرهای جهانی است.

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور قبرس با روش خرید ملک

به طور کلی برای خرید ملک در قبرس شمالی باید حداقل سرمایه‌ای به میزان 70 الی 80 هزار پوند انگلیس داشته باشید. از سوی دیگر برای اخذ اقامت به این طریق باید تمکن مالی خود را ثابت کنید؛ برای این کار می‌توانید پرینت حساب بانکی خود را ارائه دهید.

برای اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک حتما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. همچنین باید گواهی عدم سابقه کیفری خود را ارئه دهید تا واجد شرایط خرید ملک در قبرس شمالی شوید. لازم به ذکر است که برای خرید ملک در قبرس شمالی و اخذ اقامت این کشور نیاز به مدرک زبان و تست پزشکی نخواهید داشت. شما می‌توانید با خرید ملک در قبرس شمالی خانواده خود شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال را به این کشور ببرید.

شرایط سپرده بانکی و اثبات درآمد سالیانه برای اخذ اقا‌مت قبرس شمالی با خر‌ید ملک

  • این نوع اقامت به‌طور سالانه تمدید می‌شود.
  • متقاضیان بعد از هفت سال اقامت در این کشور می‌توانند برای پاسپورت اقدام کنند.
  • افرادی که دارای این نوع اقامت هستند، اجازه کار را نداشته مگر اینکه کمپانی‌ یا مجموعه‌ای از آن‌ها دعوت به همکاری کرده یا خود شخص به ثبت شرکت اقدام کند و ویزای کار دریافت نمایند.

قوانین اخذ اقا‌مت قبر‌س شمالی با خرید ملک

از سال ۲۰۱۵ به بعد، به مهاجران در قبرس شمالی اقامت دائم به شکل “Beyaz Kimlik” صادر می‌شود. افرادی که این نوع اقامت دائم را دریافت کنند، پس از دریافت “بيازكيمليك” دیگر نیازی به تمدید سالانه یا دو ساله ندارند.

تفاوت قوانین اخذ اقا‌مت قبر‌س شمالی و جنوبی با خرید ملک

مراحل خر‌ید ملک در کشور قبر‌س شمالی

  • دریافت مشاوره از کمپانی تاپ گلد
  • انتخاب واحد نسبت به بوجه و شرایط و نیاز متقاضی
  • پرداخت 1000 تا 5000 پوند انگلیس جهت رزرو واحد
  • واریز 35 تا 40 درصد ارزش ملک بعنوان پیش پرداخت
  • عقد قرارداد رسمی
  • انتقال سند مالکیت
  • دریافت مجوز اقامت

مراحل خر‌ید ملک در کشور قبر‌س

چگونگی خر‌ید ملک در قبر‌س شمالی با اخذ وام

با انجام مراحل خرید ملک در قبرس شمالی شما می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. از سوی دیگر با اقامت به مدت پنج سال در قبرس شمالی می‌توانید برای اخذ پاسپورت قبرس شمالی درخواست دهید. به دلیل عضویت قبرس شمالی در اتحادیه اروپا، با داشتن پاسپورت این کشور امکان سفر بدون ویزا به بیشتر کشورهای اروپا را خواهید داشت. به طور کلی خرید ملک در قبرس شمالی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بسیار عالی باشد.

دولت قبرس شمالی خدمات ویژه‌ای به متقاضیان خرید ملک در این کشور ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات امکان دریافت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک با وام است.برای اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک با وام می‌توانید از دولت این کشور وام‌های با سود پایین بین 2 تا 4 درصد دریافت کنید. باید اشاره کرد که میزان این وام‌ها حداکثر تا 70 درصد قیمت کل ملک است. بنابراین شما می‌توانید بدون مشکل مالی در قبرس شمالی ملک خریداری کرده و اقامت این کشور را به دست آورید.

چگونگی خر‌ید ملک در قبر‌س با اخذ وام

برای دریافت وام دولتی در قبرس شمالی برای خرید ملک شرایط خاصی وجود دارد. شما برای دریافت وام باید یک ضامن معتبر داشته باشید. پ بهره وام بانکی دریافت شده برای خرید ملک ممکن است تا 50 درصد قیمت کل ملک در نظر گرفته شود. یکی از شرایط مهم دریافت وام خرید ملک در قبرس شمالی این است که شما باید حداکثر 70 سال سن داشته باشید. سایر شرایط لازم برای دریافت وام مسکن شامل داشتن پاسپورت معتبر، گواهی تمکن مالی و داشتن حساب ارزی در یکی از بانک‌های قبرس شمالی می‌شوند.

با آگاهی از قوانین خرید ملک در قبرس، اقامت این کشور را بگیرید

خرید ملک در قبر‌س شمالی راهکاری مناسب برای اخذ اقامت این کشور به شما می‌رود. چرا که این کشور از نظر آب‌وهوا، وضعیت اقتصادی و امکانات رفاهی شرایط بسیار خوبی دارد. در واقع خرید ملک یکی از آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به قبر‌س شمالی و اخذ اقامت این کشور است. برای اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک باید با تمام قوانین و مراحل این کار آشنا باشید تا در این مسیر با مشکل مواجه نشوید. نکات مهمی که باید در نظر بگیرید شامل مواردی مانند محدودیت متراژ ملک برای اخذ اقامت، حداقل هزینه برای خرید ملک و امکان اخذ وام مسکن می‌شوند.

شرکت تاپ گلد امپایر استیت با داشتن چندین سال تجربه در زمینه خرید ملک ، اخذ اقامت و سرمایه گذاری قبرس شمالی آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشد، جهت ارتباط با کارشناسان این کمپانی با شماره 00905391014661 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *