لوگو فوتر تاپ گلد

امتحان آیلتس در قبرس شمالی

فهرست مطالب

آیلتس چیست؟

سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است.

چرا آیلتس مهم است؟

بیش از 11500 سازمان در سراسر جهان به آیلتس اعتماد دارند، بنابراین هنگام شرکت در آزمون می توانید مطمئن باشید که توسط مؤسسات آموزشی، کارفرمایان، دولت ها و نهادهای حرفه ای در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

آیلتس به عنوان یکی از پیشگامان آزمون چهار مهارت زبان انگلیسی در 30 سال پیش،

امروزه همچنان استانداردهای آزمون زبان انگلیسی را تعیین می کند. دولت های استرالیا، کانادا، نیوزلند و بریتانیا از آیلتس برای رسیدگی به درخواست های مهاجرت استفاده می کنند.

نحوه ارزیابی آیلتس چگونه است؟

آیلتس توسط برخی از کارشناسان برجسته ارزیابی زبان در جهان توسعه یافته است و طیف کاملی از مهارت های انگلیسی مورد نیاز برای موفقیت در شغل جدید یا تحصیل در خارج از کشور را آزمایش می کند.

انتخاب آزمون مناسب

دو آزمون آیلتس وجود دارد – آیلتس آکادمیک یا آیلتس عمومی آموزش. آزمونی که انتخاب می کنید باید بر اساس کاری باشد که می خواهید انجام دهید.

آیلتس آکادمیک – ارزیابی می کند که آیا سطح مهارت زبان انگلیسی شما برای یک محیط دانشگاهی مناسب است یا خیر. جنبه‌های زبان آکادمیک را منعکس می‌کند و ارزیابی می‌کند که آیا برای شروع آموزش یا مطالعه آماده هستید یا خیر.

آموزش عمومی آیلتس – مهارت زبان انگلیسی را در یک زمینه عملی و روزمره اندازه گیری می کند. تکالیف و آزمون ها هم موقعیت های محل کار و هم موقعیت های اجتماعی را منعکس می کنند.

اگر در آزمون آیلتس برای پشتیبانی از درخواست ویزای انگلستان برای کار، زندگی یا تحصیل در انگلستان شرکت می کنید، ممکن است نیاز به شرکت در آزمون آیلتس برای ویزای بریتانیا و مهاجرت (UKVI)، آموزش آکادمیک یا عمومی یا آزمون آیلتس برای مهارت های زندگی داشته باشید.

شهر گیرنه قبرس شمالی (Kyrenia)

گیرنه یکی از شهرهای زیبا و مهم در قبرس شمالی است. این شهر با معماری تاریخی، سواحل زیبا، و فضاهای فرهنگی جذاب شناخته می‌شود. کنیسه‌ها، مساجد، بازارهای قدیمی و قلعه‌ها از جمله جاذبه‌های تاریخی این شهر هستند.

ساحل گیرنه نیز بسیار زیبا و دلنشین است. با کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی، افراد می‌توانند از چشم‌انداز دریا لذت ببرند. همچنین، شهر گیرنه میزبان رویدادها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی است که سفر به این شهر را تجربه‌ی فراموش‌نشدنی می‌کند.

با فضای مدرن و همچنین حفاظت از تاریخ، گیرنه یک مقصد گردشگری پرطرفدار در منطقه است و تاریخچه و فرهنگ منحصر به فرد خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد

برگزاری آزمون IELTS در گیرنه و یا نزدیک این منطقه

آیا در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون IELTS در یا نزدیک به گیرنه، قبرس شمالی هستید؟ شما می‌توانید تمام تاریخ‌ها و مکان‌های آزمون IELTS را در اینجا در وب‌سایت admissiontestportal.com پیدا کنید. روی “بررسی قابلیت” کلیک کنید تا به تمام آزمون‌های IELTS در گیرنه دسترسی پیدا کنید و در عرض چند دقیقه ثبت‌نام کنید تا جای خود را ذخیره کنید.

در حال حاضر هیچ آزمون IELTS ای که توسط شورای بریتانیا (British Council) ارائه شود، در گیرنه وجود ندارد. اما ممکن است شما بتوانید آزمون را در یک مرکز آزمون شورای بریتانیا در نزدیکی انجام دهید. همچنین ممکن است ارائه‌دهندگان دیگری نیز در یا نزدیک به گیرنه آزمون IELTS را ارائه کنند.

برای اطلاع از تاریخ و مراکز بارگزاری آزمون آیلتس به لینک زیر مراجعه کنید:

https://admissiontestportal.com/ielts/cyprus/kyrenia

مراکز آزمون دیگر در یا نزدیک به گیرنه

  • PeopleCert Larnaca
  • PeopleCert Paphos
  • Netcom Systems- American University Of Technology

مکان‌های آزمون در گیرنه توسط شورای بریتانیا ارائه و تایید شده‌اند. هزینه‌ی آزمون مشخص شده برای مکان‌های آزمون فوق معیاری است و ممکن است بستگی به تاریخ، مکان و نوع آزمون داشته باشد. لطفاً برای اطلاعات به‌روزتر، وب‌سایت مکان آزمون را مشاهده کنید.

از آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون IELTS اطمینان حاصل کنید. با انتخاب یک برنامه منظم یادگیری زبان انگلیسی، مطمئن شوید که نمره خوبی در آزمون خود کسب خواهید کرد.

چندین آزمون انگلیسی استاندارد وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای اثبات سطح انگلیسی خود انتخاب کنید، از جمله آزمون PTE (Pearson Test of English)، TOEFL (Test of English as a Foreign Language)، CAE (Cambridge Advanced English) و IELTS (International English Language Testing System) که توسط شورای بریتانیا و IDP ارائه می‌شوند. IELTS محبوب‌ترین این آزمون‌ها است، با بیش از ۱۰۰۰ مکان آزمون توسط شورای بریتانیا و قابلیت قبول توسط بیش از ۱۱,۵۰۰ سازمان در سراسر جهان.

دانشگاههای گیرنه که آزمون IELTS را برگزار می کنند

شرایط آیلتس برای دانشگاه های قبرس

دانشگاه آمریکایی قبرس

دانشگاه آمریکایی متعهد است تا فرصت‌های یادگیری مدل آموزشی آمریکایی را در طول تمام عمر دسترسی‌پذیر و چالشی برای یک جمعیت متنوع از جوانان ارائه دهد. هدف آن این است که یک آموزش را فراهم کند که همزمان قابل دسترس و برتر باشد. این مهم از طریق مدیریت استثنایی عملیات و منابع دانشگاه، سیستم‌های تحویل نوآورانه، خدمات دانشجویی و برنامه‌های مرتبط که متمرکز بر دانشجو، جهت توفیق واکنشگر به فناوری انجام می‌شود.

دانشگاه علوم قبرس

این دانشگاه در مرزهای اوزانکوی، در جاده بلاپایس واقع شده است که به عنوان محله‌ای بی‌نظیر در گیرنه، زیباترین شهر جمهوری ترکیه شمالی شناخته می‌شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تاپ گلد با شماره 00905391014661 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *