لوگو فوتر تاپ گلد

هتل های قبرس شمالی

هتل های قبرس شمالی

فهرست مطالب

هتل‌های قبرس شمالی، با امکانات برتر، موقعیت مکانی مناسب و سطح خدمات بالا، به استانداردهای جهانی دست یافته‌اند. از این رو، می‌توانیم این مراکز اقامتی را با هتل‌های مشهور جهان مقایسه نماییم. اگر برنامه دارید چند روزی را در سواحل مدیترانه سپری کنید و نگران انتخاب هتل مناسب هستید، با شناخت بهترین هتل‌های قبرس شمالی، قادر به انتخاب بهترین گزینه برای اقامت خود خواهید بود. در این مقاله، به معرفی 10 هتل برتر قبرس شمالی می‌پردازیم و امتیازات آنها را از منابع مختلف بررسی می‌کنیم.

بهترین هتل های قبرس شمالی

هتل‌های کنکورد لاکچری ریزورت، مریت پارک، آرکین پالم بیچ، کراتوس پریمیوم، ساوی اتمان پالاس و مریت رویال پریمیوم به‌عنوان بهترین هتل‌های قبرس شمالی شناخته می‌شوند. به عبارت دیگر، هرکدام از این هتل‌ها را می‌توان به‌عنوان بهترین هتل در قبرس شمالی معرفی نمود، با شرطی که با سلیقه خودمان و ویژگی‌های این هتل‌ها هماهنگی داشته باشیم و از تجربیات مهمانان پیشین این هتل‌ها آگاه شویم. به همین دلیل، در توضیحاتی که در این مطلب ارائه داده‌ایم، از آخرین نظرات مشتریان قبلی این هتل‌ها بهره گرفته‌ایم تا بتوانیم به‌جزئی‌ترین ویژگی‌های این مراکز اقامتی را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. هتل کنکورد لاکچری ریزورت (Concorde Luxury Resort Kıbrıs)

هتل کنکورد لاکچری ریزورت

هتل کنکورد لاکچری ریزورت یکی از شاهکارهای اقامت در قبرس شمالی است که در قلب شهر بافرا واقع شده و از پنجره‌های آن به منظره بی‌پایان دریا و ساحل باز می‌شود. این هتل بزرگ 5 ستاره از امکانات محبوبی همچون باغ و تراس، استخر روباز، حمام و استخر سرپوشیده بهره‌مند است. علاوه بر این، پرسنل مهربان این مکان امکان کرایه خودرو را برای مهمانان فراهم کرده‌اند و برای راحتی بیشتر، یک پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در دسترس قرار گرفته است. اگر قصد سفر به قبرس شمالی با خانواده دارید، حتماً باید به یاد داشته باشید که کنکورد لاکچری ریزورت یک زمین بازی و پارک آبی برای سرگرمی کودکان نیز در اختیار دارد.

  • امتیاز هتل کنکورد لاکچری ریزورت در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل کنکورد لاکچری ریزورت در بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل کنکورد لاکچری ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل کنکورد لاکچری ریزورت: منطقه بافرا
  1. هتل مریت پارک (Merit Park Hotel)

هتل مریت پارک قبرس شمالی

هتل مریت پارک در امتداد خط ساحلی مدیترانه قرار دارد و جذابیت آن به عنوان یک مقصد محبوب، نه تنها به دلیل نزدیکی به ساحل بلکه به خاطر موقعیت نزدیک به قلعه کایرنیا است. این هتل فاصله بسیار کمی تا قلعه دارد که این امر باعث شهرت و توجه مسافران شده است. با تنها 100 متر فاصله از ساحل کاروان‌سرای قبرس شمالی، این هتل به مهمانان این امکان را می‌دهد که به راحتی به ساحل دسترسی پیدا کنند. همچنین، اگر علاقه به شنا دارید، می‌توانید در استخرهای سرپوشیده و روباز هتل به شنا بپردازید، بدون اینکه نیاز به خروج از محوطه اقامتی داشته باشید. این هتل علاوه بر استخر، امکاناتی چون رستوران، زمین تنیس، اسپا و حمام را نیز ارائه می‌دهد. اگر قصد بازدید از جاذبه‌های تاریخی قبرس شمالی را دارید، لازم به ذکر است که هتل مریت پارک فاصله کوتاهی تا موزه آیکون دارد، حدود 7 کیلومتر.

  • امتیاز هتل مریت پارک در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل مریت پارک در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل مریت پارک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل مریت پارک: شمال منطقه کاراگنالوغلو
  1. هتل آرکین پالم بیچ (Arkin Palm Beach)

هتل آرکین پالم بیچ قبرس شمالی

به نظر بسیاری از گردشگران و محلی‌ها، هتل آرکین پالم بیچ به عنوان بهترین هتل در منطقه فاماگوستا در قبرس شمالی شناخته می‌شود که در یک فاصله 1.5 کیلومتری از ساحل درینیا واقع شده است. این هتل لوکس پنج ستاره به نظر انواع سلیقه‌ها پاسخ داده است، به گونه‌ای که در منوی رستوران خود، غذاهای گیاهی، جهانی و سنتی قبرس شمالی را ارائه کرده است. منطقه اطراف هتل آرکین پالم بیچ مشهور به مسیرهای دوچرخه‌سواری خود است؛ اما اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید با کمک کارکنان این هتل، خودروی اجاره کنید. در آخرین امتیازات به دست آمده، این هتل در لیست بهترین هتل‌های قبرس شمالی، به خصوص در بین زوج‌ها، بیشترین رضایت را کسب کرده است.

  • امتیاز هتل آرکین پالم بیچ در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آرکین پالم بیچ در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل آرکین پالم بیچ در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل آرکین پالم بیچ: سواحل فاماگوستا
  1. هتل کراتوس پریمیوم (Cratos Premium Hotel)

هتل کراتوس پریمیوم قبرس شمالی

هتل کراتوس پریمیوم در قبرس شمالی، در منطقه کایرنیا واقع شده است. این مجموعه دارای یک استخر به وسعت 1350 متر مربع است که به ساحل مجاور قرار گرفته و یک منظر زیبا از دریا را به نمایش می‌گذارد. در ادامه از این استخر، یک مرکز سلامت و اسپا نیز وجود دارد. هتل کراتوس پریمیوم به تازگی چند سوئیت روی آب نیز افزوده که دارای شباهت‌هایی با هتل‌های مالدیو دارند. علاوه بر این امکانات، مهمانان می‌توانند در اتاق‌های بازی بیلیارد بازی کنند یا در رستوران هتل، انواع غذاهای محلی و جهانی را تجربه کنند. خبر خوش برای افرادی که با خانواده به قبرس شمالی سفر می‌کنند این است که هتل کراتوس پریمیوم، علاوه بر امکانات بازی کودکان، یک مکان نگهداری و مراقبت از آن‌ها نیز فراهم کرده است.

  • امتیاز هتل کراتوس پریمیوم در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل کراتوس پریمیوم در تریپ ادوایزر: 4.4 از 5
  • آدرس هتل کراتوس پریمیوم: منطقه کایرنیا
  1. هتل ساوی اتمان پالاس (Savoy Ottoman Palace Hotel)

هتل ساوی اتمان پالاس قبرس شمالی

هتل ساوی اتمان پالاس به ویژه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند چند روزی را در بیشترین حد ممکن از آرامش و لذت ببرند. این هتل در منطقه کایرنیا واقع شده و علاوه بر امکانات استانداردی که در بیشتر هتل‌های خوب قبرس شمالی یافت می‌شود، با داشتن یک اتاق بازی دیجیتال نیز برخوردار است. اما ویژگی برجسته‌تر این هتل، دکوراسیون فوق‌العاده‌اش است که آن را معروف کرده است. طراحی اتاق‌های هتل، با الهام از اقامتگاه‌های سلاطین و کاخ‌های پادشاهان، بیش از هرچیز به اتاق‌های باشکوه و شگفت‌انگیزی شباهت دارد.

  • امتیاز هتل ساوی اتمان پالاس در گوگل: 4.1 از 5
  • امتیاز هتل ساوی اتمان پالاس در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل ساوی اتمان پالاس در تریپ ادوایزر:  3.5 از 10
  • آدرس هتل ساوی اتمان پالاس: کایرنیا قبرس
  1. هتل سالامیس بی کنتی (Salamis Bay Conti Hotel Resort)

هتل سالامیس بی کنتی قبرس شمالی

هتل سالامیس بی کنتی بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به سپری کردن وقت در سواحل می‌باشد. این هتل با یک ساحل اختصاصی و موج‌شکن بزرگ به شما امکان می‌دهد تا از آرامش ساحل لذت ببرید. واقع در منطقه فاماگوستا، این هتل پنج ستاره با امکانات لوکس خود در نقاط مختلف شامل فضای سبز، رستوران، استخر، زمین بازی کودکان و امکانات دیگر برخوردار است. اتاق‌ها در سه ساختمان مختلف قرار دارند و ساختمان «A» به عنوان بزرگ‌ترین آنها و با کمترین فاصله تا ساحل شناخته می‌شود. هتل حتی یک پارک آبی کوچک نیز در یکی از استخرها دارد، بنابراین اگر به تجربه بازی‌های هیجان‌انگیز علاقه دارید، اینجا مکان مناسبی است.

  • امتیاز هتل سالامیس بی کنتی در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل سالامیس بی کنتی در بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل سالامیس بی کنتی در تریپ ادوایزر: 3.9 از 5
  • آدرس هتل سالامیس بی کنتی: منطقه فاماگوستا
  1. هتل الکسوس ریزورت اند اسپا (Elexus Hotel & Resort & Spa)

هتل الکسوس ریزورت اند اسپا قبرس شمالی

هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در فاصله 10 کیلومتری از شهر گیرنه و با وسعت حدود 277 هزار متر مربع واقع شده است. این مساحت بزرگ باعث ایجاد یک احساس آرامش و کم شلوغی برای گردشگران در این هتل می‌شود. از طرفی، با حدود 850 واحد اقامتی در این هتل، مهمانان نیاز به نگرانی در مورد رزرو و پر شدن ظرفیت ندارند. امکانات این مرکز اقامتی شامل استخرهای متعدد، رستوران، ایستگاه اختصاصی تاکسی، پارک آبی و یک کلاب کوچک می‌شود. از نظرات مثبت مهمانان پیشین، به نظافت محیط و تعهد کارکنان هتل الکسوس ریزورت اند اسپا اشاره شده و این موارد باعث اعطای امتیازات بالا به این هتل شده‌اند.

  • امتیاز هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل الکسوس ریزورت اند اسپا: 10 کیلومتری شرق گیرنه
  1. هتل مریت رویال پریمیوم (Merit Royal Premium Hotel)

هتل مریت رویال پریمیوم قبرس شمالی

مریت رویال پریمیوم، یکی از هتل‌های ممتاز در قبرس شمالی است که در شهر گیرنه واقع شده است. این هتل به شما امکان دسترسی آسان به دریا را می‌دهد و موج‌شکن‌های آن ارائه چشم‌اندازهای بی‌نهایت زیبا می‌کنند. مریت رویال پریمیوم دو استخر دارد؛ یکی برای بزرگ‌سالان و دیگری برای کودکان. استخر کودکان این هتل دارای چند سرسره است و استخر بزرگ‌سالان با طراحی خلاقانه‌ای مناسب برای عکاسی است. علاوه بر این امکانات، یک سالن بازی بزرگ برای بزرگ‌سالان و یک زمین بازی برای کودکان نیز در این هتل وجود دارد. با توجه به همه این ویژگی‌ها، می‌توان هتل مریت رویال پریمیوم را به عنوان بهترین گزینه برای تجربه یک اقامت کامل در قبرس در نظر گرفت.

  • امتیاز هتل مریت رویال پریمیوم در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل مریت رویال پریمیوم در بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل مریت رویال پریمیوم در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5
  • ادرس هتل مریت رویال پریمیوم: شمال شهر گیرنه
  1. هتل کایا پلازو گلف ریزورت (Kaya Palazzo Golf Resort)

هتل کایا پلازو گلف ریزورت قبرس شمالی

هتل کایا پلازو گلف ریزورت، یک هتل زنجیره‌ای در ترکیه است که دارای 3800 واحد اقامتی می‌باشد و می‌تواند مجموعاً 10 هزار نفر را درخود جای دهد. این هتل‌های زنجیره‌ای ترکیه به دلیل کیفیت و شهرت خود، شعبه قبرس شمالی را به یکی از بهترین هتل‌های منطقه تبدیل کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در طراحی دکوراسیون هتل کایا پلازو گلف ریزورت، دقت بسیاری به‌کار رفته تا نمای این هتل به شکوه خود برسد. امکانات این هتل شامل دو استخر ساحلی است که به‌جز آن، لژهای خانوادگی منحصربه‌فردی در سرتاسر هتل قرار دارند که اطراف آنها مناظر زیبا و تماشایی دارند و برای لذت بردن از استراحت و نوشیدن قهوه و چای بسیار مناسب می‌باشند.

  • امتیاز هتل کایا پلازو گلف ریزورت در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل کایا پلازو گلف ریزورت در بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل کایا پلازو گلف ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل کایا پلازو گلف ریزورت: منطقه کاراگلانوغلو
  1. هتل لیماک قبرس دلوکس (Limak Cyprus Deluxe Hotel)

هتل لیماک قبرس دلوکس قبرس شمالی

اگر امکانات برای شما مهم‌ترین فاکتور در انتخاب بهترین هتل قبرس شمالی است، بدون شک هتل لیماک قبرس دلوکس به عنوان بهترین گزینه برای شما محسوب خواهد شد؛ زیرا این هتل برخوردار از تمامی امکانات رفاهی است که هیچ کمبودی نسبت به سایر هتل‌های این لیست ندارد. این امکانات شامل رستوران چینی، پارک آبی با سرسره‌های بزرگ و پیچ‌درپیچ، استخرهای سرپوشیده و روباز، اتاق بازی کودکان، سالن غذاخوری، مرکز اسپا و ماساژ، ساحل اختصاصی و یک سالن ورزشی می‌شوند. همچنین، در ساعات غروب می‌توانید به موج‌شکن این هتل مراجعه کنید و از منظره فوق‌العاده زیبای دریای شفاف مدیترانه بهره‌مند شوید و لحظات خاصی را در آنجا تجربه کنید.

  • امتیاز هتل لیماک قبرس دلوکس در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل لیماک قبرس دلوکس در بوکینگ:  8.5 از 10
  • امتیاز هتل لیماک قبرس دلوکس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل لیماک قبرس دلوکس: بافرا

 

جمع بندی

در این مقاله، تلاش شده است بهترین هتل‌های قبرس شمالی را به همراه تمام جزئیات مهم درباره‌ی آن‌ها معرفی کند. پیشنهاد می‌شود که پس از انتخاب یک هتل، با مراجعه به تصاویر و امتیازاتی که گردشگران به آن‌ها داده‌اند، از صحت انتخاب خود اطمینان حاصل کنید. اگر تجربه اقامت در هر یک از این هتل‌ها را داشته‌اید، دیدگاه‌ها و نظرات خود را با سایر کاربران در تاپ گلد به اشتراک بگذارید تا به دیگران در انتخاب‌هایشان کمک کنید. همچنین، اگر برنامه‌ریزی دارید به زودی به قبرس شمالی سفر کنید و اطلاعات دقیقی از مراحل سفرتان ندارید، با مطالعه شهرهای قبرس شمالی ، می‌توانید اطلاعات خود را در ارتباط با این کشور جذاب، به‌روز کنید. همچنین با تماس با کارشناسان تاپ گلد با شماره 00905391014661 راهنمایی سفر به قبرس شمالی را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *