لوگو فوتر تاپ گلد

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

فهرست مطالب

خرید آپارتمان در قبرس شمالی با کمترین هزینه

اگر قصد سرمایه‌گذاری و مهاجرت به یک کشور با موقعیت جغرافیایی عالی را دارید، قبرس شمالی بهترین گزینه برای شماست. با سرمایه‌گذاری در این کشور از طریق خرید ملک می‌توانید در عین اینکه سرمایه خود را چندین برابر می‌کنید، اقامت دائم و حتی تابعیت این کشور را دریافت کنید. البته برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی باید تمام مدارک لازم را در اختیار داشته و با مراحل خرید آشنا باشید. برای این منظور و کسب اطلاعات درباره چگونگی خرید خانه و آپارتمان در این کشور، در این مطلب از مجموعه تاپ گلد با ما همراه باشید.

چرا قبرس شمالی گزینه‌ای مناسب برای خرید ملک است؟

دلایل زیادی برای انتخاب قبرس شمالی برای سرمایه‌گذاری از روش خرید ملک وجود دارند. از جمله این دلایل می‌توان به شرایط زندگی عالی در این کشور، فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری به لطف برخورداری از اقتصادی در حال پیشرفت، امکان دریافت تابعیت این کشور و سهولت خرید ملک اشاره کرد. در ادامه با این دلایل آشنا می‌شویم.

اقتصاد در حال پیشرفت و گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است تا افرادی زیادی به دنبال خرید آپارتمان در قبرس شمالی باشند، اقتصاد این کشور و شمرده شدن آن به عنوان کشوری مناسب برای سرمایه‌گذاری است. به زبان دیگر، اگر می‌خواهید در کشوری سرمایه‌گذاری کنید، باید ابتدا به شرایط اقتصادی آن توجه کنید. با توجه به اینکه در چند سال اخیر، قبرس شمالی رشد اقتصادی مناسبی داشته است، می‌توان برای سرمایه‌گذاری روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

دلایل خرید آپارتمان در قبرس شمالی

آسانی خرید ملک

سهولت خرید ملک از جمله دیگر دلایلی می‌باشد که باعث شده است تا افراد زیادی به دنبال خرید ملک در قبرس شمالی باشند. اگر بخواهید در کشورهای دیگر اروپایی مانند فرانسه یا آلمان آپارتمان خریداری کنید، باید از شرایط خاصی برخوردار باشید و در نهایت، مراحل بسیار پیچیده‌ای را طی کنید. این در حالی است که در قبرس شمالی‌، به راحتی و در مدت کمتر از یک ماه می‌توانید خانه دلخواه خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

امکان اخذ تابعیت قبرس

در کنار شمرده شدن به عنوان فرصتی مناسب جهت سرمایه‌گذاری، بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، قبرس را انتخاب می‌کنند. با خرید ملک در این کشور می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامت دائمی یا حتی تابعیت آن را دریافت کنید.

شرایط مناسب زندگی

از جمله مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است تا افراد زیادی به دنبال خرید آپارتمان در قبرس شمالی و مهاجرت به این کشور باشند، شرایط مناسب زندگی است.همچنین مردم این کشور علاوه بر ترکی استانبولی، توانایی صحبت به زبان انگلیسی را هم دارند. این در کنار آزادی و قرار داشتن در قاره اروپا باعث شده است تا شرایط زندگی در قبرس شمالی بسیار مناسب باشد و ایرانیان زیادی قصد زندگی در این کشور را داشته باشند.

مزایای خرید آپارتمان در قبرس شمالی

قیمت آپارتمان در قبرس شمالی به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر قصد خرید آپارتمان در کشور قبرس شمالی را دارید، ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که قیمت املاک در این کشور با چه فاکتورهایی سنجیده می‌شود؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم قیمت فروش آپارتمان در قبرس شمالی به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

امکانات ملک

امکاناتی که ملک از آن‌ها برخوردار است، به نوبه خود می‌توانند روی قیمت آپارتمان تاثیر بگذارند. هرچقدر که این امکانات خاص‌تر و بیشتر باشند، ارزش خانه هم به مراتب بیشتر خواهد بود. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم اگر بودجه محدودی دارید، ابتدا امکانات مورد نیاز خود را بر اساس اولویت‌ها دسته‌بندی کنید و سپس به دنبال آپارتمان در قبرس شمالی بگردید.

از جمله برخی امکانات خاص املاک در قبرس شمالی می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • استخر
  • سونای خشک
  • سونای بخار
  • باشگاه ورزشی
  • پارکینگ اضافی

دسترسی‌های محلی آپارتمان

دسترسی‌های محلی نزدیک به آپارتمان هم تا حد زیادی روی قیمت املاک در قبرس شمالی تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، اگر آپارتمان شما در نزدیکی یکی از مراکز خرید بزرگ قبرس، در نزدیکی دریا، مرکز شهر، مسیرهای اصلی قرار داشته باشد و همچنین دارای چشم انداز بهتری باشد، به مراتب قیمت آن از خانه‌های دیگر بیشتر خواهد بود.

لیست قیمت خرید آپارتمان در قبرس شمالی

صفر تا صد مراحل خرید آپارتمان در قبرس شمالی

به عنوان فردی که قصد خرید ملک در کشور قبرس شمالی را دارد، بد نیست کمی درباره مراحل خرید خانه در این کشور بدانید. برای خرید خانه، اولین قدم، انتخاب ملک مورد نظر است. برای این منظور، دو روش پیش روی شما قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حضوری و آنلاین اشاره کرد. در روش حضوری، باید در قبرس شمالی حضور فیزیکی داشته باشید و ملک دلخواه خود را مشاهده و خریداری کنید. اما در روش آنلاین، نیازی به سفر به این کشور ندارید و می‌توانید از طریق خدمات وب‌سایت‌های واسطه مانند تاپ گلد، در هر جایی از کره زمین هم که باشید، ملک دلخواه خود را در قبرس شمالی انتخاب و خریداری کنید.

تنظیم قرارداد خرید ملک

بعد از اینکه توانستید ملک دلخواه خود را در قبرس شمالی برای خرید انتخاب کنید، نوبت به تنظیم قرارداد خرید می‌رسد. در قرارداد خرید ملک، باید نکات مختلفی ذکر شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به مبلغ فروش ملک، مشخصات طرفین قرارداد، موضوع مورد معامله با مشخصات کامل، زمان تحویل ملک، هزینه‌های جانبی و نحوه پرداخت هزینه اشاره کرد. در ادامه، باید مبلغی بین 2000 تا 5000 پوند انگلیس را به فروشنده به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت کنید.

توصیه می‌کنیم برای تنظیم قرارداد خرید ملک از خدمات موسسه‌های واسطه در این زمینه مانند تاپ گلد استفاده کنید. این باعث می‌شود تا تمام نکات ضروری در قرارداد ذکر شوند و احتمال بروز کلاهبرداری برای خرید ملک کمتر شود.

ثبت قرارداد خرید ملک و انتقال سند

بعد از تنظیم قرارداد فروش یا همان قولنامه، نوبت به انتقال سند می‌رسد. برای انتقال سند، باید قولنامه را به اداره مالیات قبرس ببرید و تمر مالیاتی مربوط به آن را دریافت کنید. هزینه دریافت این تمبر هم در حدود 0.5 درصد از کل مبلغ پرداختی برای ملک است. سایر هزینه های مربوط به خرید ثبت قرارداد با هماهنگی مدیریت انجام شود.

هزینه های جانبی خرید ملک

  • 0.5٪ بابت هزینه تمبر مالیاتی که پس از عقد قرارداد پرداخت می شود.
  • 5٪ بابت مالیات که ظرف مدت یک سال پس از تحویل کلید پرداخت می شود.
  • 6٪ بابت قسمتی از ثبت سند و گارانتی قرارداد که قبل از ثبت قرارداد در اداره ثبت پرداخت می شود.
  • ۶٪ الباقی هزینه ثبت و انتقال سند که پس از تسویه کامل و صدور سند تک برگ پرداخت می شود.
  • ۱۵۰۰-۷۵۰ پوند بابت هزینه اگو)فاضالب( که پس از تحویل کلید پرداخت می شود.
  • ۳۰۰۰-۱۵۰۰ پوند بابت هزینه انشعابات که پس از تحویل کلید پرداخت می شود.

قیمت خرید آپارتمان در قبرس شمالی

  • خرید آپارتمان در کنار ساحل با فول امکانات به قیمت 80 تا 90 هزار پوند انگلیس. آپارتمان بصورت هتلینگ است.
  • خرید آپارتمان در مرکز شهر به قیمت 60 تا 70 هزار پوند انگلیس

مدارکی که برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی نیاز دارید

برای خرید آپارتمان در کشور قبرس شمالی باید مدارکی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید آپارتمان مورد نظر را به نام خودتان ثبت کنید. از جمله این مدارک می‌توان به انواع مدارک هویتی از جمله گذرنامه و کپی از تمام صفحات آن، شناسنامه همه اعضای خانواده، گواهی عدم سوء پیشینه، ترجمه سند ازدواج و 6 تمبر به زبان ترکی اشاره کرد.

مدارک لازم و ضروری جهت مهاجرت به قبرس شمالی

  • اصل و ترجمه رسمی دادگستری گواهی عدم سوء پیشینه
  • اصل و ترجمه رسمی دادگستری سند ازدواج در صورت تأهل
  • ۳ قطعه عکس ۴*۳
  • اصل و کپی پاسپورت با حداقل 8 ماه اعتبار

مراحل خرید آپارتمان در قبرس شمالی

سوالات متداول

مالیات انتقال ملک در قبرس شمالی چقدر است؟

مالیات انتقال ملک در قبرس، 5 درصد از کل هزینه خرید آپارتمان را شامل می‌شود و این برای تمام املاک در هر شرایط و با هر موقعیت مکانی یکسان است.

آیا برای خرید ملک در قبرس شمالی باید حتما به این کشور سفر کنید؟

خیر. شما می‌توانید با کمک وب‌سایت‌های واسطه فروش ملک در قبرس شمالی مانند تاپ گلد، ملک دلخواه خود را در کشور قبرس شمالی خریداری کنید.

تاپ گلد؛ میان‌بر شما برای خرید آسان ملک در قبرس شمالی

در حال حاضر به دو روش حضوری و آنلاین می‌توان برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی اقدام کرد. در روش آنلاین، در هر موقعیت مکانی که باشید می‌توانید خانه‌های موجود برای فروش را در این کشور مشاهده و ملک دلخواه خود را خریداری کنید. برای این منظور و خرید آسان ملک در قبرس شمالی، ما در تاپ گلد آماده ارائه خدمات به شما هستیم. با استفاده از خدمات مجموعه ما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در قبرس شمالی صاحب ملک شوید و برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنید. برای دریافت مشاوره و استفاده از خدمات تاپ گلد، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *