لوگو فوتر تاپ گلد

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

فهرست مطالب

قبرس شمالی ، سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه، مکانی باشکوه با ماسه های طلایی، سواحل آبی عمیق، دهکده های طبیعی و بسیاری از زیبایی های طبیعی دیگر است. قبرس شمالی مقصدی است که اغلب برای گردشگران ترجیح داده می شود، به خصوص در تابستان.

مردم قبرس شمالی به عنوان میراث مشترک دو تمدن بزرگ یونانی ها و ترک ها تعریف می شوند. زبان های یونانی، ترکی و انگلیسی به طور گسترده در این جزیره صحبت می شود. قبرس شمالی، جایی که افراد چند زبانه و تحصیل کرده در آن زندگی می کنند، شما را با تاریخ و فرهنگ خود مجذوب خود می کند و با مهمان نوازی خود شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در این مقاله با قبرس شمالی بیشتر آشنا می شویم و در مورد مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی صحبت می کنیم.

مروارید مدیترانه: قبرس شمالی

قبل از اینکه قبرس شمالی را از نزدیک بشناسیم، حدس می‌زنم که کنجکاوترین سؤالات این است که “آیا قبرس شمالی کشور ارزانی است؟” یا “آیا باید در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنم؟” و ما بلافاصله به آنها پاسخ می دهیم. قبل از هر چیز می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که بله قبرس شمالی کشور بسیار ارزانی است. علاوه بر این، این کشور نه تنها یک مکان ارزان، بلکه یک کشور امن مدیترانه ای با زیبایی های طبیعی بسیار است. علاوه بر این، به لطف آب و هوای معتدل آن، مکانی است که در آن می توانید به اندازه کافی از خورشید بهره مند شوید و با استانداردهای بالا زندگی کنید.

امروزه سرمایه گذاری در قبرس شمالی یکی از محبوب ترین سرمایه گذاری ها توسط بسیاری از شهروندان جهان است. به ویژه قیمت املاک قبرس شمالی به عنوان یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها در سال های اخیر جلب توجه می کند. با خرید ملک در قبرس شمالی، می توانید کل سال یا تابستان را در اینجا بگذرانید و با استانداردهای بالا حتی با درآمد کم زندگی کنید.

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

  1. کاهش ارزش پول

واحد پول رسمی مورد استفاده در قبرس شمالی لیر ترکیه است. کاهش ارزش لیر ترکیه در سال های اخیر ارزهای دیگر را بسیار ارزشمند کرده است. بنابراین، کاهش بی پایان ارزش لیر ترکیه زندگی در قبرس شمالی را برای خارجی ها جذاب تر کرده است. مثلا 1 پوند از 20 لیر ترکیه فراتر رفته است! پول شما به خرج کردن در بازار، رستوران، بار ختم نمی شود. حتی با حقوق بازنشستگی می توانید بسیار راحت زندگی کنید و زندگی مجللی داشته باشید.

  1. خانه یا آپارتمانی با منظره دریا داشته باشید

در قبرس شمالی، جایی که آب و هوای معمولی مدیترانه ای دیده می شود، گرمای شدید از اواسط می تا اواسط اکتبر حاکم است. بنابراین، زمان شنا در دریا نیز بسیار طولانی است. این وضعیت باعث شده تا قبرس شمالی از نظر تعطیلات دریایی توسعه یابد. قبرس شمالی که بهشتی برای افرادی است که می خواهند تعطیلات دریایی داشته باشند، با دریای شفاف و سواحل باشکوهش، جزیره ای ترجیحی برای تعطیلات در سراسر جهان است. اگر می خواهید در این بهشت روی زمین زندگی کنید، هم می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی روی آینده خود سرمایه گذاری کنید و هم با زندگی در اینجا از تعطیلات بی پایان لذت ببرید.

تاریخ و فرهنگ قبرس شمالی

  1. شاهد تاریخ باشکوه و خرابه های باستانی

قبرس شمالی یکی از جزایری است که به دلیل موقعیت استراتژیک خود در گذشته میزبان تمدن های بسیاری بوده است. این جزیره کوچک در واقع تاریخ بزرگی دارد. مکان‌های زیادی در قبرس شمالی وجود دارد که برای قرن‌ها مورد علاقه امپراتوری‌ها بوده است. به همین دلیل، ویرانه های بسیاری از شهرها از زمان های قدیم تا امروز در آن وجود دارد.

اگر به قبرس آمدید، توصیه می کنیم کمی بیشتر وقت بگذارید و از شهرهای باستانی باشکوه جزیره دیدن کنید. با دیدن این زیبایی های طبیعی، دیدگاه شما در قبرس شمالی و فکر سرمایه گذاری شما به راحتی شکل می گیرد.

  1. زندگی شبانه پویا

وقتی به قبرس شمالی می روید، شاهد خواهید بود که زندگی شبانه و زندگی اجتماعی بسیار پویا است. کلوب‌ها و میخانه‌هایی که در کنار هم قرار گرفته‌اند، دارای حجم بالایی از موسیقی هستند. این کلاب ها به لطف میلیون ها گردشگر که هر ساله به اینجا می آیند بسیار محبوب شدند. قبرس شمالی فقط در مورد کلوپ های شبانه و بارها نیست. علاوه بر این مکان‌های سرگرم‌کننده، می‌توانید کازینوها را نیز امتحان کنید که زندگی شبانه را به ابعاد متفاوتی می‌آورند. گیرنه (که یک شهر توریستی و گردشگری است) و گوزلیورت مکان‌هایی هستند که وقتی صحبت از زندگی شبانه به میان می‌آید به ذهن می‌رسد.

  1. طعم های منحصر به فرد را بچشید

قبرس شمالی که در طول تاریخ میزبان تمدن های بسیاری بوده است، با غذاهای محلی خود نامی برای خود دست و پا کرده است. مردمی که در قبرس شمالی زندگی می کنند، غذاهای اصلی خود را با غذاهای لذیذ دستی ترکیب کرده و طعمی لذیذ درست می کنند. شما می توانید تعداد زیادی غذاهای محلی و طعم های منحصر به فرد را با توجه به لذت کام خود پیدا کنید.

  1. از خرید با قیمت های مقرون به صرفه در بازار محلی لذت ببرید

مراکز خرید در قبرس شمالی به دو دسته محصولات داخلی و خارجی دسته بندی می شوند. به عبارت دیگر، زمانی که در حال بازدید از بازارها و مغازه‌هایی هستید که دارای اقلام محلی مخصوص جزیره هستند، می‌توانید محصولات طراحی را در این مراکز خرید پیدا کنید.

قبرس شمالی طیف وسیعی از محصولات خود را برای خرید حفظ کرده است. فروشگاه های کوچکی که 50 سال را پشت سر گذاشته اند با تمام عرفان و چهره های خندان به استقبال شما می آیند. با خرید محصولات باکیفیت و قیمت بسیار مناسب از خرید رضایت خواهید داشت.

  1. امنیت و میزان جرم پایین

تحقیقات اخیر انجام شده توسط ValuePenguin تایید کرده است که قبرس شمالی یکی از امن ترین کشورهای جهان است. قبرس شمالی مفتخر است که از بین 106 کشوری که در طول تحقیق در مورد امن ترین کشورهای جهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند، رتبه پنجم را در سراسر جهان دارد. علاوه بر این، قبرس شمالی رتبه 1 امن ترین مکان برای زندگی و سفر در میان کشورهایی با جمعیت زیر 5 میلیون نفر است. در قبرس شمالی ملک بخرید و خود و خانواده تان با خیال راحت زندگی کنید.

  1. فرآیندهای بی دردسر برای سرمایه گذاران خارجی

سرمایه گذاران خارجی که به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس شمالی هستند، می توانند با کمک یک وکیل منتخب، کلیه معاملات در قبرس شمالی را مدیریت کنند. این امر باعث می شود که کل فرآیند فروش از تنظیم قرارداد فروش تا تصویب مجوز فروش توسط هیات وزیران به آرامی انجام شود.

  1. مجوزهای اقامت قبرس شمالی

با خرید املاک و مستغلات به ارزش 125000 یورو در قبرس شمالی، به طور خودکار واجد شرایط اقامت موقت سالانه به مدت 3 سال هستید. پس از 3 سال، می توانید مجوز موقت برای 2 سال دریافت کنید. پس از یک دوره مشخص، به شما اجازه اقامت دائم داده می شود، به این معنی که فرزندان شما که در قبرس شمالی متولد شده اند نیز واجد شرایط شهروندی هستند و می توانند از این حقوق بهره مند شوند.

  1. افزایش تعداد دانشجویان و دانشگاه های قبرس شمالی

تعداد مؤسسات آکادمیک فعال در قبرس شمالی در حال حاضر 27 مؤسسه است. انتظار می‌رود این تعداد به لطف تأسیس دانشگاه‌های جدیدی که مجوز آنها تکمیل شده است افزایش یابد و به زودی درهای خود را به روی دانشجویان باز کنند. در نتیجه، انتظار می‌رود تعداد دانشجویان دانشگاه که هر سال به طور پیوسته 10 درصد افزایش یافته و در حال حاضر حدود 120000 نفر است، افزایش یابد.

11.نظر مجله فوربز – Forbes در خصوص قبرس شمالی

مطابق گزارش مجله فوربز، منطقه لانگ بیچ قبرس شمالی به عنوان گزینه‌ی برتر برای سرمایه‌گذاری در ملک ساحلی در سال 2021 انتخاب شده است. در حالی که مناطق ساحلی در سرتاسر جهان وجود دارند، این مجله حتی مناطقی همچون کلمبیا، مکزیک، برزیل و بیلز را در رده‌های بعدی قرار داده است.

مناطق ساحلی در قبرس شمالی، طبق تحلیل مجله فوربز، به عنوان یک گزینه‌ی مناسب برای سرمایه‌گذاری در خرید ملک شناخته شده‌اند. خوشحالانه، این پیش‌بینی به‌طور کامل با آمارها همخوانی دارد و با نگاه به افزایش قیمت ملک در این کشور در بازه زمانی 2021 تا 2023، این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

مطابق گزارش مشاوره خبری مجله فوربس، یک منبع بسیار قدرتمند و معتبر در زمینه تجارت آمریکا، در لیست “5 مکان مقرون به صرفه برای خرید ملک در خارج از کشور در سال 2024″، قبرس شمالی دوباره به عنوان اولین گزینه مطرح شده است، بطوری که طبق نظریه این مجله قبرس شمالی دارای 47 درصد سیوینگ مانی بهتر نسبت به آمریکا است.

نکاتی برای سرمایه گذاران

  • قبرس شمالی – (دبی دهه 90)
  • 330 روز خورشید
  • میانگین دما در زمستان (7 درجه سانتیگراد / 15 درجه سانتیگراد)
  • میانگین دما در تابستان (35 درجه سانتیگراد / 40 درجه سانتیگراد)
  • سواحل شنی طبیعی
  • مناطق حفاظت شده از طبیعت
  • دریای گرم و تمیز مدیترانه
  • سابقه کیفری کم
  • املاک و مستغلات مقرون به صرفه
  • افزایش سرمایه گذاری (10٪ سالانه)
  • نرخ مالیات پایین
  • بازده اجاره بالاتر
  • اعطای مجوز اقامت آسان
  • قبرس شمالی فرهنگی غنی است
  • غذای ارگانیک سالم و مقرون به صرفه
  • سبک زندگی ارزانتر از قبرس جنوبی
  • استاندارد اروپایی آموزش
  • دانشگاه ها و دانشجویان بیشتر و بیشتر می شوند
  • افزایش قابل توجه گردشگری در قبرس شمالی
  • فرودگاه جدید ERCAN دارای پروازهای مستقیم از اروپا خواهد بود
  • هیچ افشای اطلاعاتی در مورد منبع پول وجود ندارد

فرصت سرمایه گذاری در قبرس شمالی را از دست ندهید

قبرس شمالی مکانی بسیار جذاب هم برای گردشگران و هم برای سرمایه گذاران است. با معماری مدرن، ساختمان‌های تاریخی، آپارتمان‌ها، امکانات مالی و گزینه‌های بسیار، این جزیره را تحسین خواهید کرد. با انجام تحقیقات کوتاه متوجه خواهید شد که قبرس شمالی سریعترین بازار در حال رشد در مدیترانه شرقی است و خواهید دید که فرصتی عالی برای سرمایه گذاری میان مدت یا بلند مدت در املاک و مستغلات است. اگر به زودی قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید، می توانید با کارشناسان ما در تاپ گلد امپایر استیت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *