لوگو فوتر تاپ گلد

خرید ویلا در قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی

فهرست مطالب

خرید انواع ویلای ساحلی، شهرکی و جنگلی در کشور قبرس شمالی

خرید ویلا در قبرس شمالی یک سرمایه‌گذاری سودآور است. افراد زیادی به علت پتانسیل بالای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی می‌خواهند یک ویلای لاکچری را در این جزیره زیبا خریداری کنند. چرا که بازار املاک قبرس شمالی دارای چشم‌اندازی روشن است. آمارها نیز نشان می‌دهند خرید ویلا در این کشور نسبت به سال‌های گذشته 5 برابر افزایش یافته است. شرایط پرداخت اقساطی بلندمدت، برخورداری از مناظر عالی و شرایط آب و هوایی مناسب قبرس شمالی از دلایل استقبال متقاضیان برای خرید ویلا در قبرس هستند. در این مطلب از تاپ گلد امپایر استیت خرید ویلا در قبرس شمالی را بررسی می‌کنیم.

گزینه‌های پیش روی شما برای خرید ویلا در قبرس شمالی

به طور کلی ویلا به ملکی می‌گویند که از هر چهار طرف به بیرون دارای چشم‌انداز باشد. اما ویلاها با وجود همین تعریف کلی می‌توانند انواع دیگری نیز داشته باشند. در این بخش قصد داریم انواع ویلا در کشور قبرس شمالی و ویژگی‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

انواع ویلا در قبرس شمالی

ویلا گاردن‌های قبرس شمالی

یکی از انواع ویلا برای خرید در قبرس شمالی، ویلا گاردن‌ها هستند. ویلا گاردن به ویلاهایی گفته می‌شود که دارای باغ یا باغچه هستند. این ویلاها در حالت عادی دارای استخر و سایر امکانات رفاهی می‌باشند. بسیاری از افرادی که به باغ و باغچه علاقه دارند، این نوع ویلاها را برای خرید در قبرس شمالی انتخاب می‌کنند.

خرید ویلای پنت‌ هاوس در قبرس اروپایی

ویلای پنت هاوس همانگونه که از نام آن نیز مشخص است به ویلاهایی گفته می‌شود که ارتفاع بلندتری در مقایسه با ویلاهای گاردن دارند. این ویلاها در طبقه فوقانی ویلای گاردن ساخته می‌شوند و می‌توانند امکان تماشای چشم‌اندازهای به مراتب بیشتری را برای شما فراهم کنند.

ویلای جنگلی چه خصوصیاتی دارد؟

ویلاهای جنگلی همانطور که از نامشان مشخص است به ویلاهای ساخته شده در محیط‌های جنگلی و کوهپایه‌ای گفته می‌شود. آن دسته از افرادی که می‌خواهند با خرید ویلا چشم‌اندازی بی‌نظیر به جنگل‌های زیبای قبرس شمالی داشته باشند، به سراغ خرید این ویلاها می‌روند.

بررسی مزایای خرید ویلا در کشور قبرس شمالی

شاخص‌های مختلف اقتصادی نشان می‌دهد که کشور قبرس، کشوری به شدت در حال توسعه است. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چرا باید در قبرس شمالی ویلا بخریم یا در آن سرمایه‌گذاری ملک انجام بدهیم. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قبرس اروپایی دارای بازاری فعال برای خرید و فروش ویلا است.

مزایای خرید ویلا در کشور قبرس شمالی

در ادامه مزایای خرید ویلا در قبرس اروپایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • قیمت به‌صرفه‌تر ملک در مقایسه با ایران
  • امکان دریافت اقامت برای خریدار و خانواده او
  • انجام معاملات با ارز پایدار پوند
  • خرید به صورت اقساطی چند ساله و بدون داشتن بهره
  • نرخ مالیات مناسب
  • خرید ویلاهای شیک و مجهز به بهترین امکانات رفاهی
  • با اجاره دادن ویلای خود در قبرس شمالی می‌توانید هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت سود بالایی کسب کنید
  • احتمال توافق دو قبرس و حذف مرز میان دو کشور و جهش قیمت‌ها طی سال‌های آینده

شرایط خرید انواع ویلا در قبرس شمالی

قبل از اینکه به فکر خرید ویلا در قبرس شمالی باشید باید با شرایط خرید ویلا در این کشور آشنا شوید. به طور کلی در زمان خرید ویلا در این کشور سه گزینه یعنی خرید ویلا کامل و آماده، خرید ویلای در حال ساخت و ویلای دست دوم پیش روی شما است.

نحوه خرید ویلا در قبرس شمالی

ویلاهای در حال ساخت گاهی اوقات زود فروخته می‌شوند. در این صورت باید ۳۰ درصد مبلغ را  در هنگام عقد قرارداد پرداخت کنید. از طرفی تا موعد ساخت و تحویل کلید باید ۴۰ درصد از هزینه ساخت ویلا را باید پرداخت کنید.

شرایط بهره‌مندی از تخفیف ویژه

۳۰ درصد مبلغ ساخت هم به مدت دو سال پس از تحویل کلید به صورت اقساطی است. البته به علت رقابت بالا بین ویلا‌سازان و فروشندگان در قبرس شمالی، معمولا سعی می‌کنند املاک موردنظر خود را با شرایط متفاوت یا برای مدت طولانی‌تر و یا با تخفیف‌های بیشتر به فروش برسانند. این به نفع خریدار است و به عنوان مثال اگر قبل از پایان دوره چند قسط خود را پرداخت کنید، تخفیف ویژه‌ای به شما تعلق گرفته و می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید. همچنین حداقل مبلغ برای خرید خانه در قبرس شمالی شامل سود نخواهد بود و بعد از دو سال این مبلغ را بدون بهره پرداخت خواهید کرد.

ویلاهای نوساز شرایط خوبی در قبرس شمالی دارند

ویلاهای نوساز شرایط خرید مساعدی دارند. در صورتی که قصد خرید ویلای تمام شده را دارید باید ۷۰ درصد از قیمت ساخت را هنگام عقد قرارداد بپردازید. ۳۰ درصد مابقی مبلغ به صورت اقساط در مدت دو سال بدون بهره دریافت می‌شود. این برنامه دوسالانه به شکل کلی بیان می‌شود و شرکت سازنده ممکن است زمان یا نرخ‌ها را با شرایط دیگر تعیین کند.

سوالات متداول

بعد از گذشت چند سال زندگی در قبرس، امکان دریافت اقامت دائم وجود دارد؟

شرایط دریافت اقامت دائمی بدین صورت می باشد که پس از خرید ملک، اقامت 5 ساله دریافت می شود که این اقامت بصورت سالانه تمدید می شود، پس از مدت زمان 5 سال Beyaz Kimlik دریافت می شود و یا گذشت 2 سال از دریافت بیاز کیملیک پاسپورت قبرس شمالی دریافت می گردد و شخص بعنوان شهروند قبرس شمالی شناخته می شود.بنابراین پروسه دریافت اقامت دائمی قبرس شمالی در مدت زمان 7 الی 8 سال انجام می شود.

آیا امکان اشتغال در قبرس با خرید ویلا وجود دارد؟

بله این فرصت برای شما فراهم است. اما باید به یکی از زبان‌های انگلیسی و یا ترکی تسلط داشته باشید.

خرید ویلا در کدام شهر قبرس شمالی بهتر است؟

پاسخ این سوال به میزان سرمایه و سلیقه شما بستگی دارد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام برای خرید به مناطق مختلف این کشور سفر کنید تا منطقه مورد نظر خود برای خرید ویلا را انتخاب کنید.

با خرید ویلا در قبرس شمالی، رویای خود را زندگی کنید

شما با خرید ملک در قبرس شمالی می‌توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز اقدام به اخذ اقامت دائم کنید. سند ویلا در زمان تسویه کامل به نام خریدار خواهد بود و این موضوع ارتباطی با ملیت و مسائل سیاسی ندارد. همچنین شما با خرید ملک در قبرس شمالی و دریافت پاسپورت این کشور، امکان سفر به 165 کشور در دنیا را خواهید داشت.

تاپ گلد امپایر استیت با سال‌ها سابقه درخشان ارائه‌دهنده انواع خدمات در زمینه اخذ اقامت، ثبت شرکت، پذیرش دانشجویی و خرید ملک در قبرس شمالی است. مجموعه ما به دلیل احاطه کامل بر پروژه‌های ساخت و ساز قبرس شمالی و همچنین شناخت موقعیت‌های بی‌نظیر جزیره، بهترین راهنما برای هموطنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *