لوگو فوتر تاپ گلد

چرا سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی؟

سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی

فهرست مطالب

سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی یک راه عالی برای ایجاد ثروت، ایجاد جریان های درآمد غیرفعال و تامین امنیت مالی برای خانواده شما است.

قبرس شمالی یک محیط باثبات و امن با ثبات سیاسی و مالی است. این به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که ملک قبرس شمالی را با قیمت های بسیار پایین خریداری کنند. همچنین اگر به دنبال مکانی برای داشتن خانه هستید، قبرس شمالی بهترین انتخاب است. این نه تنها زیبا است، بلکه بسیار ایمن است و از پایین ترین میزان جرم و جنایت در اروپا برخوردار است.

سرمایه گذاران به ملک قبرس شمالی جذب می شوند

بازار املاک قبرس شمالی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است. این کشور دارای محیطی با ثبات و امن است که سرمایه گذاران را جذب می کند. سرمایه گذاران جذب ثبات سیاسی و مالی جزیره و همچنین رژیم مالیاتی جذاب آن می شوند. علاوه بر این، در قبرس شمالی به دلیل تراکم جمعیت پایین آن در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر در اروپا، زمین های فراوانی برای توسعه در دسترس است.

بازار ملک در قبرس شمالی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است. برای کسانی که به دنبال مکانی برای سرمایه گذاری هستند، قبرس شمالی انتخاب ایده آلی است. این کشور به دلیل سواحل زیبا، آب و هوای آفتابی، نرخ پایین جرم و جنایت و کیفیت بالای زندگی، گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب می کند.

چرا سرمایه گذاری در ملک برای شما و خانواده شما منطقی است

سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی ایده خوبی است زیرا قیمت ها پایین است و بازار همچنان در حال رشد است. این کشور دارای گردشگری زیادی است که به این معنی است که به رشد خود ادامه خواهد داد. قبرس شمالی به عنوان یک مقصد گردشگری محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این بدان معناست که تقاضا برای املاک افزایش خواهد یافت. انتظار می رود جمعیت نیز افزایش یابد که منجر به افزایش تقاضا برای ملک خواهد شد. قیمت املاک در قبرس شمالی جذاب است و فضای زیادی برای افزایش قیمت وجود دارد. در سال 2021 مجله فوربز منطقه لانگ بیچ را بعنوان یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری عنوان کرد. (منبع) و همینطور طبق نظریه این مجله در سال 2024 کشور قبرس شمالی را به دلیل اینکه دارای 47 درصد سیوینگ مانی بیشتر نسبت به آمریکا است کشور بهتری برای مهاجرت و سرمایه گذاری دانسته است(منبع)

چرا سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی

آب و هوای قبرس شمالی به دلیل محیط آرام آن را به مکانی ایده آل برای زندگی یا خرید ملک به عنوان خانه دوم تبدیل می کند، به یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران و ساکنان تبدیل شده است. این منطقه امکانات عالی مانند زمین های گلف، سواحل شنی و مناظر دیدنی را ارائه می دهد. همه اینها همراه با زندگی اجتماعی دوستانه، قبرس شمالی را به مقصدی جذاب برای افرادی که مشتاق خرید خانه های جدید در خارج از کشور هستند تبدیل می کند. شایان ذکر است که قبرس شمالی یکی از بهترین کشورها برای بازنشستگی در سال 2022 بوده است.

قبرس شمالی مکانی عالی برای کسانی است که عاشق فضای باز هستند

قبرس شمالی یکی از کمترین میزان جرم و جنایت را در اروپا دارد. همچنین یکی از کمترین تراکم جمعیت را دارد. این بدان معنی است که شما مجبور نخواهید بود با سواحل بیش از حد شلوغ سر و کار داشته باشید و می توانید از فضای شخصی و حریم خصوصی خود لذت ببرید.

قبرس شمالی بهترین مکان برای سرمایه گذاری املاک

قبرس شمالی مکانی عالی برای کسانی است که عاشق مناظر هستند، زیرا مکان های زیادی دارد که مناظر شگفت انگیزی از طبیعت و اطراف آن را ارائه می دهد. این کشور همچنین به دلیل آب و هوای خوب خود شناخته شده است، که آن را به مکانی ایده آل برای کسانی که می خواهند بیشتر اوقات در فضای باز باشند، تبدیل می کند.

این جزیره همچنین مکان های تاریخی بسیاری را در خود جای داده است که آن را به مکانی عالی برای کسانی که عاشق تاریخ هستند تبدیل می کند. هنگام قدم زدن در اطراف جزیره می توانید از منظره شهرهای قبرس شمالی و خرابه ها لذت ببرید. اگر به دنبال یک استراحت آرام هستید، قبرس شمالی مقصد مناسبی برای شماست!

قبرس شمالی مکانی عالی برای کسانی است که عاشق فضای باز هستند. سواحل و پارک های بسیار زیبایی را ارائه می دهد که آن را برای کسانی که می خواهند از دریا و طبیعت لذت ببرند ایده آل می کند. شما همچنین می توانید از پیاده روی در اطراف جزیره و کاوش در مکان های تاریخی آن لذت ببرید.

گیرنه یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی است

اگر به دنبال ملکی در قبرس شمالی هستید و می خواهید نزدیک به ساحل بمانید، گیرنه یک انتخاب عالی است. این شهر بیش از 30 کیلومتر خط ساحلی دارد، با سواحل و خلیج های بی شماری که تجربه آرامش بخشی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. اگر چیزی خلوت‌تر را ترجیح می‌دهید، خانه‌های شخصی زیادی نیز برای فروش وجود دارد که در نزدیکی هیچ شهر یا روستایی قرار ندارند – اگر آرامش و سکوت می‌خواهید عالی است!

Esentepe در شرق گیرنه واقع شده است که به عنوان محبوب ترین منطقه شناخته می شود. Esentepe با امکانات رفاهی متعدد احاطه شده است، و این منطقه را به یک ستاره در حال رشد برای سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی تبدیل می کند.

انتخاب ملک مناسب قبرس شمالی

تمام پروژه های ساخت و ساز قبرس در مکان های شگفت انگیزی مانند Esentepe یا شرق tatlisu واقع شده اند. در قسمت بعدی در مورد انتخاب ملک مناسب به آنها اشاره خواهیم کرد.

لفکوشا (نیکوزیا)

نیکوزیا پایتخت جمهوری ترک قبرس شمالی است، این شهر مرکز اصلی هنر، فرهنگ، دیپلماسی و تجارت است. نیکوزیا دارای تنوع زیادی از مناظر و جاذبه های گردشگری است. در شهر قدیمی، نیکوزیا نمونه های زیبایی از معماری گوتیک و عثمانی دارد.

مکان هایی که باید در نیکوزیا دیدن کنید:

  • مسجد سلیمیه (کلیسای جامع سنت سوفیا)
  • دروازه گیرنه
  • مسافرخانه بزرگ (Büyük Han)
  • خانه درویش پاشا
  • موزه بربریت
  • خانه لوزینینان
  • موزه لاپیداری
  • تکیه مولوی

ایسکله

ایسکله یک مقصد گردشگری محبوب است. مردم مهربان و مشتاق رویدادهای فرهنگی و هنری هستند. مردم محلی و بازدیدکنندگان به طور یکسان تا صبح در پارک شهرداری ایسکله بیدار می مانند و موسیقی زنده می خوانند و روزهای خوب قبرس شمالی را به یاد می آورند.

ماگوسا (منطقه فاماگوستا)

فاماگوستا یک شهر جذاب و پر از شهرهای جالب برای کشف است. این شهر به خاطر سواحل زیبا و شنی اش شناخته شده است. فاماگوستا مکان های تاریخی مهمی را از دوران باستان حفظ کرده است. در خارج از شهر، شهر قدیمی فاماگوستا تاریخ دیدنی زیادی برای بازدید دارد.

ماگوسا دارای برخی از دیدنی ترین سواحل طبیعی در هر نقطه از جزیره قبرس است، ماسه های طلایی و بولدوزرها و ساخت و سازها را لمس کرده است. مناطق ایسکله کارپاز فاماگوستا سرشار از حیات وحش است، پرندگانی که از آفریقا، اروپای شرقی و خاورمیانه مهاجرت می‌کنند در مسیر غرب و بازگشت در اینجا استراحت می‌کنند. لاک پشت های دریایی و الاغ های وحشی فاماگوستا زیبایی طبیعی دست نخورده ای برای کشف دارد. مکان های تاریخی زیادی نیز وجود دارد که قدمت آنها به قرن ها پیش از تاریخ قبرس باز می گردد. این خط ساحلی نسبتا نزدیک است (کوتاه ترین نقطه 153 کیلومتر) که رو به اردن، اسرائیل و ایران است و در بین گردشگران برای تعطیلات آخر هفته نیز محبوب است. قیمت خانه بسیار خوب است و فرصت سرمایه گذاری در قبرس شمالی در زمینه خرید ملک به سرعت در حال رشد است.

انتخاب ملک مناسب قبرس شمالی

خرید و داشتن خانه یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. هنگام خرید خانه باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد، اما برخی از مهم ترین آنها نوع ملک و موقعیت مکانی آن است.

خواه برای اولین بار به دنبال خرید ملک در قبرس شمالی هستید یا یک سرمایه گذار باتجربه هستید که طی سالیان متمادی سبد سرمایه گذاری کرده است، ما می توانیم به شما کمک کنیم. ما مشاوره تخصصی در مورد تمام جنبه های سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی ارائه می دهیم و شما را در طول فرآیند از ابتدا تا انتها راهنمایی می کنیم.

نتیجه

نکته اصلی این است که سرمایه گذاری املاک قبرس شمالی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاران است و این فرصتی است که نباید از دست داد. اگر به دنبال سرمایه گذاری در قبرس شمالی هستید، با کارشناسان تاپ گلد امپایر استیت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *